Knjiga
Marketinško pranje možganov
zvijače in manipulacije, s katerimi vas podjetja spodbujajo k nakupom
Izvirnik:
Brandwashed; tricks companies use to manipulate our minds and persuade us to buy (2011)
Brandwashed
Prevod: Vesna Jurca Tadel, Boštjan Tadel
Založba: Medijski partner, 2011
mehka vezava, 279 str.
Mere: 15x23 cm, 530 g
ISBN: 978-961-92461-4-6
Cena: 29,00 €
Recenzija Bukla
Nova knjiga avtorja Nakupologije je nekakšno njeno nadaljevanje in radikalizacija. Zrasla je tudi iz Lindstromove ideje, da bo eno leto preživel brez nakupa kakršnega koli znamčenega izdelka, ki pa jih je zajel precej na široko, saj je zraven, denimo, vključil tudi knjige, časopise in filme (dovolil pa si je uporabo tistih stvari, ki jih je že imel). Pol leta je zdržal, dokler mu niso pred prihodom na neko konferenco izgubili prtljage, tako da si je moral na vrat na nos kupiti majico I ♥ Cyprus, ki je pozneje sprožila orjaško recidivo in nenadzorovano nakupovanje in trošenje blagovnih znamk v drugi polovici leta. Lindstrom je ugotovil, da so njegovi možgani marketinško povsem oprani in podobni filipinskim otrokom, kjer so njihove matere v nosečnosti od določenega proizvajalca bonbonov dobivale zastonjske vzorce, zato so potem oni med odraščanjem iz nezavednega razloga začeli radi posegati po njih. Priročnik za ustvarjanje blagovnih znamk ter njihovo ponujanje na trgu in za obrambo proti njihovim vplivom.
Samo Rugelj; Bukla 72-73

© Bukla – Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Pogoji uporabe.

  Košarica knjigarne  
V košarici ni knjig.
  Vrtičkanje