Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 35 €
041 670 666(pon.-čet.: 8.30-16.00, pet.: 8.30-14.30)
0

Kako pri filmu govori denar

Strateško povezovanje neodvisnih filmskih distributerjev
Štefan Bojnec, Urša Teslić Čož
Kako pri filmu govori denar -10%
15,21 € 16,90 € Prihrani 1,69 €
Za pridobitev Buklinega bonusa 0,46 € se prijavite ali registrirajte
Na zalogi, dobava 1-5 delovnih dni Brezplačna poštnina (v Slovenijo)

Knjigo zavijemo v darilni papir in zavežemo s trakom. Račun prejme kupec, knjigo obdarovanec.

2,90 €


Založba UMco
Leto izdaje 2012
ISBN 978-961-6803-32-8
Urejanje Samo Rugelj

Tehnične lastnosti
mehka vezava
23 x 15,5 cm
200 g
109 strani
Tip knjige
strokovna monografija
Kategorije
umetnost > film
knjige umco
družbene vede > ekonomija

Povej naprej

Založnik o knjigi

Film je umetnost in posel hkrati, obenem pa je to ustvarjalni odraz nacionalno-kulturnih interesov in/ali vrednot ter del globalnega trga zabavne industrije. Filmska distribucija v Ameriki se je v začetku 20. stoletja razdelila na dve področji: na velike in na neodvisne distributerje. Glavna razlika med njimi je v tem, da veliki distributerji nadzorujejo večino denarja iz kino prikazovanj, saj filme prikazujejo v velikih kinocentrih, medtem ko so neodvisni distributerji bolj vezani na manjše in manj komercialne, t.i. art kinodvorane ter redko dosežejo uspehe in gledanost filmskih uspešnic, ki jih večinoma distribuirajo veliki distributerji. Ali torej sploh obstajajo načini s katerimi lahko neodvisni distributerji uspešno konkurirajo velikim? Pričujoča knjiga izhaja iz obravnave teorije strateškega partnerstva, marketinških strategij in filmske industrije ter povezovanja neodvisnih filmskih distributerjev kot dejavnika ekonomske uspešnosti marketinških aktivnosti sodelujočih podjetij.
V delu je prikazano redko obdelano področje strateškega povezovanja neodvisnih filmskih distributerjev v državah srednje in vzhodne Evrope, zainteresiranemu bralcu pa ta knjiga nudi dober vpogled v delovanje distribucijskega segmenta filmske industrije, ki je, kolikor mu dovoljuje  velikost trga, razvit tudi pri nas.


Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...