Knjiga
Prelomna točka
Izvirnik:
The tipping point (2000)
The tipping point
Prevod: Miha Avanzo, Pavle Koltaj
Založba: Orbis, 2004
trda vezava, 214 str.
Mere: 22x15,5 cm
ISBN: 961-6372-28-9
Cena: 24,62 €
Kategorije:
Ključne besede:
O knjigi

Kako imajo lahko majhne stvari velike posledice.

Prelomna točka je intelektualna pustolovska zgodba, ki jo žene nalezljivo navdušenje nad močjo in vplivom novih idej. Predvsem pa je prepričljiv vodnik, ki nas skrbno usmerja k spremembam, z obetavnim sporočilom, da lahko en sam domiseln človek s pravim vzvodom na pravem mestu premakne cel svet.

V izjemni in sveži knjigi Prelomna točka nam novinar New Yorkerja Malcolm Gladwell razkriva, zakaj se pomembne spremembe v naši družbi pogosto dogajajo tako nenadno in nepričakovano. Trdno je prepričan, da se ideje, navade, sporočila in izdelki širijo podobno kot nalezljive bolezni. Prav tako kot lahko en sam bolnik sproži epidemijo gripe, lahko peščica zastonjkarjev in risarjev grafitov na podzemski železnici povzroči val kriminala ali zadovoljen obiskovalec napolni prazne mize nove restavracije. V takih primerih gre za družbeno epidemijo in tisti trenutek, ko dosežejo kritično maso, se imenuje Prelomna točka.

Prelomna točka je tisti čarobni trenutek, ko neka poslovna ideja ali infomacija o izdelku na lepem preskoči mejo in se bliskovito razširi na vse strani. Prav tako kot lahko en sam bolnik sproži epidemijo gripe, lahko eno samo natančno usmerjeno dejanje povzroči modni trend ali priljubljenost novega izdelka. Svetovna uspešnica Prelomna točka, v kateri Malcolm Gladwell temeljito raziskuje in sijajno pojasnjuje fenomen prelomne točke, že nekaj časa po vsem svetu spreminja predstave o tem, kako učinkovito prodajati izdelke in razširjati ideje.

V današnjem času, ko postajajo ljudje siti nenehnega bombardiranja z informacijami in razvijajo imunost do tradicionalnih oblik oglaševanja in komuniciranja, se po nasvete in priporočila vedno pogosteje obračajo na ljudi, ki so jim blizu, ki jih spoštujejo, občudujejo in jim zaupajo. Gladwell te ljudi imenjuje "Poznavalci". V knjigi Prelomna točka boste našli veliko idej o tem, kako s pomočjo Poznavalcev učinkovito razširiti informacije o svojih izdelkih in storitvah med potencialnimi kupci, obenem pa boste na tak način prihranili veliko denarja, ki bi ga drugače potrošili za klasično oglaševanje.