Knjigarna Bukla
Knjiga
Druga stran stresa
Zakaj je stres dober za nas in kako ga izkoristiti sebi v prid
Izvirnik:
The upside of stress (2015)
The upside of stress
Prevod: Helena Marko
Urejanje: Renate Rugelj
Založba: UMco, 2017
Zbirka: Preobrazba
mehka vezava, 356 str.
Mere: 21x15 cm, 478 g
ISBN: 978-961-6954-71-6
Redna cena: 24,90 €
Popust: 10 %
Prihranek: 2,49 €
Spletna cena: 22,41 €
V ceno je vključen 9,5% DDV
Na zalogi, rok dobave 3-4 dni
Založnik o knjigi

click here Ves čas poslušamo in beremo, da stres škoduje zdravju, povzroča nespečnost ter vpliva na nastanek bolezni srca. Kaj pa, če bi vam nekdo povedal, da to drži tudi zato, ker temu brezpogojno verjamete? Kaj če bi vam nekdo tudi znanstveno utemeljil, da bi lahko že sprememba vašega prepričanja o učinkih stresa močno vplivala tudi na vaše zdravje, srečo in osebno uspešnost? 

enter site Priznana ameriška psihologinja dr. Kelly McGonigal je svojo pozornost namenila raziskovanju drugačne perspektive stresa, svoje izsledke pa predstavlja v tej knjigi. Vsakodnevnemu stresu seveda ne moremo ubežati ali ga kar tako izničiti, vendar pa avtorica trdi, da ga lahko preobrazimo na načine, ki nam bodo celo koristili. V knjigi nam naniza najnovejša znanstvena dognanja o stresu in njegovem dometu ter s pomočjo številnih primerov iz resničnega življenja pojasni njegovo večplastnost. Stres po njenem lahko jemljemo tudi kot priložnost za osebnostno rast in razvoj.

http://ses.fi/en/home/?web=xxx-live-sex Druga stran stresa ni knjiga o tem, kako se stresa v življenju znebiti, temveč o tem, kako se izogniti temu, da bi se zaradi stresa še dodatno obremenjevali.

http://blaupunkt.com/?games=jeux-hentai-furry S to knjigo boste spoznali, kako občutke tesnobe in strahu v stresnih situacijah pretvoriti v pogum, odmaknjenost v odnosih pa spremeniti v sočutno povezanost in kako tudi v manj prijetnih situacijah ohranjati osredotočenost, mirnost in pozitivno naravnanost.

 

V uspešnici Druga stran stresa avtorica na duhovit in izviren način ponudi strokovno podkovane praktične odgovore tudi na nasled­nja vprašanja:

• kako prepoznati in kako sprejeti stres na bolj pozitiven način,

• kako stres obrniti sebi v prid,

• kako lahko stres konstruktivno vpliva na kakovost medosebnih odnosov,

• na kakšne načine se človekovi možgani prilagodijo in učijo, kadar so izpostavljeni stresu.

 

http://sexoporwebcams.net/chat-live/camefuze Dr. KELLY McGONIGAL je psihologinja in predavateljica na univerzi Stanford. Kot svetovalka in učiteljica za preventivo in ohranjanje zdravja sodeluje s Centrom za raziskovanje in izobraževanje o sočutju in altruizmu iz Stanforda. Pri svojem delu se osredotoča na raziskovanje povezanosti človeškega telesa z njegovim umom. Najnovejša znanstvena odkritja na področjih nevrologije, medicine in sodobne psihologije pretvarja v razumljive in praktične strategije, s katerimi je mogoče dvigniti kakovost človekovega zadovoljstva v življenju. Je avtorica mednarodne knjižne uspešnice The Willpower Instinct: How Self-Control Works (2011), piše pa tudi za časopise The New York Times, The Washington Post, idr. Aktivno se ukvarja tudi z izvajanjem in vodenjem tečajev joge in meditacij.

 

»Fascinanten nabor najnovejših raziskav o tem, kako stres vpliva na nas, tako na slabe, kot tudi na dobre načine, ki si jih do sedaj sploh nismo predstavljali.«

Charles Duhigg, avtor uspešnic http://sexlive-camsex.com/porn-chat/nude-girl-snapchat-names Moč navade in Pametnejši, hitrejši, boljši 

 

»Pogumna, protislovna in prepričljiva knjiga o revolucionarni ideji: stres vam lahko koristi.  Vznemirljivo delo, ki temelji na dognanjih znanosti in je že pre­oblikovalo moj pogled na svet. Priporočam jo vsakomur, ki živi v 21. stoletju.«

Adam Grant, avtor knjig mobile omegle video chat Daš in dobiš in Izvirnost

 

»Če čutite metuljčke v želodcu, jih povabite v svoje srce.«

Cooper Edens

 

»Ta knjiga nam prinaša pomembno resnico: bolje se je gnati za smislom, kot pa izogibati nelagodju.«

– Nilofer Merchant, avtorica knjige The New How

 

»Druga stran stresa ne pokaže le tega, da je dosedanje razmiš­ljanje o stresu nazadnjaško, temveč tudi to, da lahko stres izkoristimo sebi v prid in spremenimo svoje življenje na bolje.«

– Dr. Matthew D. Lieberman, predstojnik Oddelka za socialno psihologijo na Univerzi v Kaliforniji, Los Angeles