Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 29 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Steve Jobs

Biografija največjega računalniškega vizionarja
Walter Isaacson
Steve Jobs
34,90 €

Ta knjiga pri nas ni v prodaji!


Naša spletna stran je namreč tudi informativne narave, podobno kot revija Bukla. Za več informacij o knjigi se obrnite direktno na založbo, ki je knjigo izdala (navedena na levi).

Založba Učila International
Leto izdaje 2012
ISBN 978-961-00-1501-7
Naslov izvirnika Steve Jobs
Leto izdaje izvirnika 2011
Prevod Matej Frece, Samo Kuščer, Urška Pajer

Tehnične lastnosti
trda vezava
22,5 x 15 cm
720 g
592 strani
Tip knjige
biografija
Kategorije
biografije in spomini

Povej naprej

Založnik o knjigi

Predstavljamo vam knjigo leta.
Biografija največjega računalniškega vizionarja!

Knjiga, ki kroji vrhove lestvic po celem svetu je sedaj na voljo v slovenskem jeziku!

KNJIGA LETA O ENEM NAJREVOLUCIONARNEJŠIH IZNAJDITELJEV VSEH ČASOV

Macintosh, iMac, iPod, iTunes, iPhone, iPad – Steve Jobs je z Applom ustvaril kultne digitalne blagovne znamke, ki slovijo po svoji estetiki. Kot nadarjen mislec, močna ustvarjalna osebnost in modna ikona informacijske dobe je brezkompromisno, strastno ter z zanosom sledil svojim idejam ter povzročil revolucijo v šestih industrijah: na področju osebnih računalnikov, risanih filmov, glasbe, telefonov, tabličnih računalnikov in digitalnega založništva.
S svojo genialnostjo in samozavestjo je kljub gospodarski in osebni krizi dosegel, da je zagrizeno jabolko postalo sinonim inovativnosti in vizije.

A kdo je bil ta mojster javnega nastopanja in predstavitev? Kaj ga je gnalo? Svoje spomine in izkušnje je zaupal biografu Walterju Isaacsonu, ki je opravil več kot štirideset razgovorov s Stevom Jobsom – pa tudi z več kot stotimi člani družine, prijatelji, nasprotniki, tekmeci in sodelavci. Jobs odkrito in včasih brutalno spregovori o ljudeh, s katerimi je delal in s katerimi je tekmoval. Tudi oni ponudijo neolepšan pogled na njegove strasti, demone, stremljenje po popolnosti, hotenja, umetniški čut, predrznost in obsedeno željo po nadzoru, ki so oblikovali njegov pristop k delu in močno vplivali na inovativne izdelke, ki so pri tem nastali.

Zgradil je podjetje, v katerem je iskre domišljije združil z izjemnimi tehnološkimi dosežki. Njegova izjemna zgodba, podana v tem mojstrskem življenjepisu, je polna lekcij o iznajdbah, značaju, vrednotah in vodstvu. Ne samo za ljubitelje Appla!


Walter Isaacson je izvršni direktor organizacije Aspen Institute, bil je predsednik mreže CNN in izvršni urednik revije Time. Napisal je biografije o Einsteinu, Franklinu in Kissingerju. Z ženo živi v Washingtonu, DC

Recenzija Bukla

Ko so Steva Jobsa (1955–2011) leta 1982 vprašali, ali želi za enega svojih izdelkov narediti tržno raziskavo, je odvrnil: »Ne, kajti kupci ne vedo, kaj hočejo, dokler jim tega ne pokažemo.« To je ena od izjav, ki lepo kaže na življenjsko filozofijo tega tehnološkega vizionarja v biografiji, ki je samo nekaj mesecev po izvirnem izidu izšla tudi v slovenščini. Druga je morda izjava, ki jo je izrekel en od Jobsovih junakov, Edwin Land iz Polaroida, o velikem pomenu ljudi, ki stojijo na presečišču humanistike in naravoslovnih znanosti. Jobs se je še kot otrok imel za humanista, vendar ga je zanimala elektronika, tako da ga je prav ta izjava spodbudila k odločitvi, kaj si želi početi v življenju. Tretji kazalnik, ki združuje poprejšnji izjavi, je, denimo, Applov slogan Razmišljaj drugače (Think different), ki se je kazal skozi celotno Jobsovo življenje. Če je Jobs po Macintoshevih računalnikih iz sredine osemdesetih let širši javnosti postal znan predvsem v zadnjem desetletju z navalom novih tehnoloških rešitev, kot so iPod (2001), iPhone (2007) in iPad (2010), ki so dodobra spremenile naše dosedanje navade pri konzumiranju in nakupu glasbe, telefoniranju ter pri multifunkcijskem upravljanju vsakdanjih elektronskih opravil (deskanju po spletu, izmenjavanju pošte, gledanju video- in filmskih posnetkov itn.), se njegov pristop k vodenju in strateškemu razmišljanju, bil je namreč perfekcionist, hkrati pa tiran z neverjetno sposobnostjo prepričevanja, lepo pokaže tudi pri Pixarju, še eni blagovni znamki, ki jo je uspel (so)ustvariti. Podjetje je Jobs leta 1986 kupil od Georgea Lucasa, ker ta ni točno vedel, kaj bi počel z njim, šlo je namreč »samo« za računalniško grafiko, potem pa se je že leta 1991 z Disneyjevimi studii, kjer so uporabljali njihovo programsko opremo, dogovoril za produkcijo prve risanke, tehnološko inovativnega Sveta igrač, pri čemer je Jobs kot malo podjetje z vrsto spretnih potez vseeno uspel doseči skoraj enakopravne pogoje, pozneje pa s prihodkom z Miki Miško velikanko vzpostaviti še večje ravnotežje. To je Disneyja pozneje prisililo, da je Pixar kupil z zamenjavo delnic, s čimer je Jobs postal največji individualni delničar v tej korporaciji, večji celo od družine Disney. Knjiga je nastala na podlagi več kot štiridesetih pogovorov z Jobsom in s kakimi stotimi ljudmi, od prijateljev, življenjskih sopotnic in sodelavcev  do nasprotnikov, ki so Jobsa dobro poznali, kar na koncu nudi neolepšan, včasih celo brutalen pogled na človeka, ki bo prihodnjim generacijam gotovo ostal vzor samosvoje inovativnosti in brezkompromisnosti. Knjiga, ki se bo brala to pomlad!

Samo Rugelj, Bukla 74-75

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...