Brez frendov ni brendov
Založba | Medijski partner |
Leto izdaje | 2015 |
ISBN | 978-961-93710-7-7 |
mehka vezava
23 x 16,5 cm
640 g
359 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
družbene vede > mediji in oglaševanje
družbene vede > ekonomija
O knjigi
Mitja Tuškej (Formitas, Direct Media), eden najboljših specialistov za znamčenje v regiji, je v sodelovanju z Marketing magazinom izdal knjigo Brez frendov ni brendov. Gre za ultimativni priročnik o znamčenju, osebno zgodbo in knjigo, za katero sploh nismo vedeli, kako močno jo potrebujemo.
Avtor o vsebini:
Moj cilj je, da z izdajo te knjige predstavim drugačen pogled na upravljanje znamk. Moj fokus v teh zapisih bo ves čas na tržnih znamkah. Na blagovnih znamkah, na storitvenih znamkah in na korporativnih znamkah. Ves čas bom pisal o znamkah, torej brendih. Čeprav beseda ni slovenskega izvora, jo sem in tja uporabim. Tudi oblika brending mi kdaj pa kdaj uide. Tako pogosto jo uporabljamo v pogovornem jeziku, da je po mojem mnenju še vedno bolj udomačena kot beseda znamčenje. Pomeni pa seveda enako.
Sorodne knjige
-
Svoboda in lastnina Socialna zgodovina zahodne politične misli od renesanse do razsvetljenstva 25,00 € Dodaj v košarico
-
-20% Razpon Zakaj v dobi hiperspecializacije še kar naprej zmagujejo raznovrstneži 19,90 € 24,90 € Prihrani 5,00 € Dodaj v košarico
-
-10% Zadnji blišč somraka Vzpon in propad ideologije protega trga 26,01 € 28,90 € Prihrani 2,89 € Dodaj v košarico