Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 29 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Nakupologija

Resnica in laži o tem, zakaj kupujemo
Martin Lindstrom
Nakupologija
29,90 €

Ta knjiga pri nas ni v prodaji!


Naša spletna stran je namreč tudi informativne narave, podobno kot revija Bukla. Za več informacij o knjigi se obrnite direktno na založbo, ki je knjigo izdala (navedena na levi).

Založba Medijski partner
Leto izdaje 2009
ISBN 978-961-92461-2-2

Tehnične lastnosti
mehka vezava
135 strani
Tip knjige
strokovna monografija
Kategorije
družbene vede > ekonomija

Povej naprej

Recenzija Bukla

Bliža se čas božičnih nakupov, tistega obdobja v letu, ko evri včasih tudi malce nenadzorovano letijo iz denarnice, zato knjiga, ki poskuša na nakupne procese pogledati z bolj znanstvenega vidika, prihaja v več kot pravem trenutku. Če poplava knjig na temo popularne ekonomije in sociologije v zadnjih letih, kot sta, denimo, tudi pri nas prevedeni Preblisk in Odštekonomija, za izhodišče svojih interpretacij zajema take ali drugačne statistične podatke, se je Lindstrom, danski strokovnjak za blagovne znamke in oglaševanje, vsega tega lotil z uporabo nevroznanosti in medicinske metode slikanja z magnetno resonanco. Nekaj let trajajočo raziskavo, ki jo je financiralo sedem korporacij in je bila izvedena v petih državah, je Lindstrom zasnoval z vprašalniki anketirancem, ki so bili med odgovarjanjem snemani z magnetno resonanco, prekrvitev različnih možganskih centrov pa je dajala pogosto fascinantne odgovore na to, kako dejansko vpliva oglaševanje in "znamčenje". Rezultati raziskave so tako, denimo, pokazali tudi to, da nalepke Nikotin ubija! in podobno na cigaretnih škatlicah nimajo nobenega učinka pri zaviranju kajenja, privrženost privlačnim blagovnim znamkam, kot je npr. Apple, pa pri njegovih uporabnikih sproža občutke, podobne religioznim.

Samo Rugelj

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...