Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 29 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Vedenje potrošnikov in tržnikov

Stane Možina, ... [et al.]
Vedenje potrošnikov in tržnikov
9,99 €

Ta knjiga pri nas ni v prodaji!


Naša spletna stran je namreč tudi informativne narave, podobno kot revija Bukla. Za več informacij o knjigi se obrnite direktno na založbo, ki je knjigo izdala (navedena na levi).

Založba Pivec
Leto izdaje 2012
ISBN 978-961-6817-45-5
Leto izdaje izvirnika 2012
Urejanje Zala Pivec

Tehnične lastnosti
mehka vezava
24 x 16 cm
750 g
408 strani
Tip knjige
strokovna monografija
Kategorije
družbene vede > etnologija in antropologija
družbene vede > ekonomija

Povej naprej

Založnik o knjigi

Aktualen priročnik za študij podjetništva in potrošništva z najboljšimi primeri iz prakse

Poznavanje tržnih odnosov je  vir uspešnosti trženja vsakega podjetja, še posebej v današnjem času iskanja ustreznih poti iz krize.

Knjiga obravnava vse pomembnejše dejavnike in študijske  izsledke z domačega in mednarodnega dogajanja na področju vedenja potrošnikov in trženja. Prinaša primere najboljših praks s poudarkom na slovenskih. Primeri so podprti s slikovnim gradivom. Poseben poudarek daje spletnemu trženju, ki se čedalje bolj uveljavlja. Ukvarja se s pojavi neetičnega vedenja v trženju in varstva pred zavajanjem potrošnikov. Prinaša najnovejšo referenčno literaturo vključno z aktualno zakonodajo.Bogato slikovno gradivo.

Namenjena je menedžerjem, potrošnikom, tržnemu osebju, podjetnikom, raziskovalcem in študentom, skratka vsem, ki se pri delu ali študiju srečujejo s trženjem na vseh nivojih in v vseh oblikah.

Recenzija Bukla

Avtorji, vsi trije priznani strokovnjaki s področja trženja, dr. Možina in dr. Tavčar tudi dolgoletna predavatelja ekonomskih ved in družboslovja, so v preteklosti že sodelovali pri različnih knjižnih projektih, tokrat pa so združili moči pri pripravi najnovejšega učbenika za boljše poznavanje tržnih odnosov in študij podjetništva. Grafično in slikovno bogato opremljena knjiga razkriva različne tržne strategije, od njihovega snovanja prek vseh udeležencev do praktične uporabe v različnih organizacijah. Slikovito primerjajo stare in nove trženjske paradigme, raziskujejo psihološke dejavnike, ki vplivajo na vedenje potrošnikov, motivacijske procese in vlogo kulture pri potrošnikih, s številnimi primeri dobre prakse pa so preizkušali modele in metode za merjenje zadovoljstva potrošnikov in dejavnike, ki vplivajo na nakupni proces. V trendu s časom pa niso spregledali niti spletnega trženja in potrošnikov na spletu, pomena osebne prodaje, pa tudi etike in morale v trženju. Koristno za vse, ki bi radi izboljšali svoje trženjske veščine in spoznali potrošnike.

Renate Rugelj, Bukla 79-80

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...