Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 29 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Brez frendov ni brendov

Zgodba o tem, kako s pravimi metodologijami osredotočeno soupravljati znamko
Mitja Tuškej
Brez frendov ni brendov
29,00 € 29,00 € Prihrani 0,00 €
Za pridobitev Buklinega bonusa v vrednosti 0,87 € se prijavite ali registrirajte
Na zalogi, rok dobave 2-4 delovnih dni Brezplačna poštnina

Povej naprej

Založba Medijski partner
Leto izdaje 2015
ISBN 978-961-93710-7-7

Tehnične lastnosti
mehka vezava
23 x 16,5 cm
640 g
359 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
družbene vede > mediji in oglaševanje
družbene vede > ekonomija

O knjigi

Mitja Tuškej (Formitas, Direct Media), eden najboljših specialistov za znamčenje v regiji, je v sodelovanju z Marketing magazinom izdal knjigo Brez frendov ni brendov. Gre za ultimativni priročnik o znamčenju, osebno zgodbo in knjigo, za katero sploh nismo vedeli, kako močno jo potrebujemo.

Avtor o vsebini:

Moj cilj je, da z izdajo te knjige predstavim drugačen pogled na upravljanje znamk. Moj fokus v teh zapisih bo ves čas na tržnih znamkah. Na blagovnih znamkah, na storitvenih znamkah in na korporativnih znamkah. Ves čas bom pisal o znamkah, torej brendih. Čeprav beseda ni slovenskega izvora, jo sem in tja uporabim. Tudi oblika brending mi kdaj pa kdaj uide. Tako pogosto jo uporabljamo v pogovornem jeziku, da je po mojem mnenju še vedno bolj udomačena kot beseda znamčenje. Pomeni pa seveda enako.


Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...