Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 35 €
041 670 666(pon.-čet.: 8.30-16.00, pet.: 8.30-14.30)
0

Donosno zgodbarjenje

Poiščite svojo zgodbo, ki bo segla do src in denarnic
Dušan Waldhütter
Donosno zgodbarjenje

Zaradi različnih vzrokov v Buklini spletni knjigarni te knjige ni možno kupiti.
Za več informacij se obrnite na založbo (v kolofonu levo) ali v kako drugo knjigarno.

Založba Društvo za razvoj inovativnega komuniciranja WOW Stories
Leto izdaje 2020
ISBN 978-961-94944-0-0

Tehnične lastnosti
mehka vezava
21 x 15 cm
140 g
95 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
družbene vede
osebna rast, duhovnost in ezoterika
družbene vede > mediji in oglaševanje
družbene vede > novinarstvo

Povej naprej

Založnik o knjigi

Če se želite naučiti navdihujočega in dinamičnega komuniciranja, ki bo spontano odpiralo srca in v poslih denarnice, potem je ta knjiga napisana prav za vas. Zgodbe so del naših življenj, potreba po njih je zapisana v človeški genom, zato smo tudi pri poslovanju odvisni od njih, pa če to želimo ali ne.

Zaradi čustvenih odzivov na zgodbo smo poleg tega, kako čutimo, pripravljeni spremeniti svoj način razmišljanja, delovanja in vedenja.

V knjigi vam bom pojasnil, kako lahko najhitreje pridete do zaupanja in povezanosti, naučili vas bom oblikovati sporočila, da bodo jasna, razumljiva in zapomnljiva, pa naj gre za zgodbe, ki jih boste uporabili pri vsakodnevni komunikaciji z obstoječimi ali potencialnimi poslovnimi partnerji, za notranje komuniciranje, zgodbo o vaši blagovni znamki, nativno oglaševanje ali za kakšno drugo obliko poslovne komunikacije.

Izvedeli boste, kaj je razlog, da zgodbarjenje deluje, razkril vam bom, kako poiščete zgodbe za dosego izbranih ciljev, kako jih zapišete in kako jih potem delite, da dobite to, kar si želite.

o avtorju

DUŠAN WALDHÜTTER je avtor, predavatelj, novinar, urednik, glasbenik in strokovnjak za poslovno zgodbarjenje. Njegovo poslanstvo je ustvarjanje vsebin za doseganje specifičnih ciljev, pa naj gre za članke, bloge, publikacije, govore ali neverbalno izražene zgodbe. Ob tem predava, izvaja delavnice iz poslovnega zgodbarjenja in svetuje, kako izkoristiti zgodbe, da zaslužite več, medtem ko delate manj.


Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...