Družbeno odzivno komuniciranje
Oliver VodebZaložba | Fakulteta za družbene vede |
Zbirka | Psihologija vsakdanjega življenja |
Leto izdaje | 2008 |
ISBN | 978-961-235-338-4 |
Tehnične lastnosti
211 strani
Tip knjige
strokovna monografija
Kategorije
družbene vede > mediji in oglaševanje
211 strani
Tip knjige
strokovna monografija
Kategorije
družbene vede > mediji in oglaševanje
Recenzija Bukla
Naslovno področje po avtorjevi oceni predstavlja komunikacijske koncepte, ki odpirajo prostor za javni dialog, spodbujajo k aktivni udeležbi v družbeno kulturnih procesih in odpirajo nove komunikacijske kanale. Doktor socioloških znanosti, komunikacijski teoretik in praktik, se loteva problemov oglaševanja in napak komuniciranja v javnem prostoru. Še posebej se sprašuje o ustreznosti oglaševanja na področju kulture, izobraževanja, zdravstva in sociale, razmišlja pa tudi o družbeno odgovornem komercialnem oglaševanju.
Renate Štrucl
© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.
Sorodne knjige
-
-10% Zlati holokavst: Izvor cigaretne katastrofe in poziv k njeni odpravi Kako so proizvajalci cigaret ustvarili popoln stroj za zasvojenost in posledice kajenja napravili za »lanski sneg« 26,01 € 28,90 € Prihrani 2,89 € Dodaj v košarico
-
-10% MMXX: Leto nevarne bližine Kaj je šlo v Sloveniji narobe med epidemijo covida-19 24,21 € 26,90 € Prihrani 2,69 € Dodaj v košarico
-
-10% Terenski vodnik po lažeh Kritično razmišljanje v informacijski dobi 22,41 € 24,90 € Prihrani 2,49 € Dodaj v košarico