Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 29 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Družbeno odzivno komuniciranje

Oliver Vodeb
Družbeno odzivno komuniciranje
29,00 €

Ta knjiga pri nas ni v prodaji!


Naša spletna stran je namreč tudi informativne narave, podobno kot revija Bukla. Za več informacij o knjigi se obrnite direktno na založbo, ki je knjigo izdala (navedena na levi).

Založba Fakulteta za družbene vede
Zbirka Psihologija vsakdanjega življenja
Leto izdaje 2008
ISBN 978-961-235-338-4

Tehnične lastnosti
211 strani
Tip knjige
strokovna monografija
Kategorije
družbene vede > mediji in oglaševanje

Povej naprej

Recenzija Bukla

Naslovno področje po avtorjevi oceni predstavlja komunikacijske koncepte, ki odpirajo prostor za javni dialog, spodbujajo k aktivni udeležbi v družbeno kulturnih procesih in odpirajo nove komunikacijske kanale. Doktor socioloških znanosti, komunikacijski teoretik in praktik, se loteva problemov oglaševanja in napak komuniciranja v javnem prostoru. Še posebej se sprašuje o ustreznosti oglaševanja na področju kulture, izobraževanja, zdravstva in sociale, razmišlja pa tudi o družbeno odgovornem komercialnem ­oglaševanju. 

Renate Štrucl

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...