Založba | Pivec |
Leto izdaje | 2015 |
ISBN | 978-961-6968-28-7 |
Leto izdaje izvirnika | 2015 |
trda vezava
24,5 x 17,5 cm
1.070 g
486 strani
Tip knjige
strokovna monografija
Kategorije
družbene vede > mediji in oglaševanje
Založnik o knjigi
Monumentalna znanstvena monografija uveljavljenih raziskovalcev in avtorjev številnih znanstvenih in strokovnih prispevkov na področju marketinga doma in v tujini. Knjiga prinaša teoretično utemeljena razmišljanja in praktično uporabno besedilo. Je plod timskega več desetletnega poglobljenega kritičnega dialoga avtorjev in presega način copy-paste, ki je v Sloveniji pri piscih na področju marketinga vse bolj pogost. Njen namen je kritičnim bralcem med menedžerji in strokovnjaki za marketing, med študenti družboslovja ter med strokovnjaki na drugih področjih znanj ponuditi usklajeno celoto klasičnih in eklektičnih temeljnih pojmov na področju marketinga. S knjigo želita avtorja prispevati k izboljšanju nizkega statusa marketinga kot vede in kot veščine.
Njen namen je kritičnim bralcem med menedžerji in strokovnjaki za marketing, med študenti družboslovja ter med strokovnjaki na drugih področjih znanj ponuditi usklajeno celoto klasičnih in eklektičnih temeljnih pojmov na področju marketinga. S knjigo želita avtorja prispevati k izboljšanju nizkega statusa marketinga kot vede in kot veščine. V knjigi uporabljata holistični pristop k obravnavanju marketinga ter ponujata notranje trdne in zunanje razlikujoče delovne opredelitve ključnih pojmov. V nasprotju s prevladujočimi pogledi uporabnosti marketinga ne omejujeta na povečevanje profita in prodaje v organizacijah. Uporabnost marketinga razumeta širše, kot doseganje uspešnosti in učinkovitosti organizacij, tako da ohranjajo in povečujejo blaginjo ciljnih skupin in družbe kot celote. Organizacije obravnavata kot udeležence v menjavi, ki so hkrati v vlogi kupcev povpraševalcev in prodajalcev ponudnikov. V primerjavi z večino avtorjev obravnavata na drugačen in svež način opredeljevanje marketinga, trg, konkurente in konkuriranje, strategije marketinga,osnovne objekte menjave in njihovo vrednost ter marketinško komuniciranje in dostavljanje koristi. Svoje teoretično razmišljanje podkrepljujeta s številnimi praktičnimi primeri in nazornimi slikovnimi prikazi.
Sorodne knjige
- Epidemija novih medijev Kako novi mediji spodkopavajo družbo, družino in duhovni mir 34,90 € Dodaj v košarico
- -10% 3 za 2 Zlati holokavst: Izvor cigaretne katastrofe in poziv k njeni odpravi Kako so proizvajalci cigaret ustvarili popoln stroj za zasvojenost in posledice kajenja napravili za »lanski sneg« 26,01 € 28,90 € Prihrani 2,89 € Dodaj v košarico
- -10% 3 za 2 MMXX: Leto nevarne bližine Kaj je šlo v Sloveniji narobe med epidemijo covida-19 24,21 € 26,90 € Prihrani 2,69 € Dodaj v košarico
- -10% 3 za 2 Terenski vodnik po lažeh Kritično razmišljanje v informacijski dobi 22,41 € 24,90 € Prihrani 2,49 € Dodaj v košarico
- Govori in inspiriraj Zlata pravila komunikacije; Kako odpraviti tremo in zmanjšati stres; Kako pripraviti dober govor in samozavesten nastop 24,99 € Dodaj v košarico