Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 25 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Marketing

Konceptualne in celostne razsežnosti
Vladimir Gabrijan, Boris Snoj
Marketing -1%
38,45 € 39,00 € Prihrani 0,55 €
Za pridobitev Buklinega bonusa v vrednosti 1,15 € se prijavite ali registrirajte
Na zalogi, rok dobave 1-3 delovne dni Brezplačna poštnina

Povej naprej

Založba Pivec
Leto izdaje 2015
ISBN 978-961-6968-28-7
Leto izdaje izvirnika 2015

Tehnične lastnosti
trda vezava
24,5 x 17,5 cm
1.070 g
486 strani
Tip knjige
strokovna monografija
Kategorije
družbene vede > mediji in oglaševanje

Založnik o knjigi

Monumentalna znanstvena monografija uveljavljenih raziskovalcev in avtorjev številnih znanstvenih in strokovnih prispevkov na področju marketinga doma in v tujini. Knjiga prinaša teoretično utemeljena razmišljanja in praktično uporabno besedilo. Je plod timskega več desetletnega poglobljenega kritičnega dialoga avtorjev in presega način copy-paste, ki je v Sloveniji pri piscih na področju marketinga vse bolj pogost. Njen namen je kritičnim bralcem med menedžerji in strokovnjaki za marketing, med študenti družboslovja ter med strokovnjaki na drugih področjih znanj ponuditi usklajeno celoto klasičnih in eklektičnih temeljnih pojmov na področju marketinga. S knjigo želita avtorja prispevati k izboljšanju nizkega statusa marketinga kot vede in kot veščine.
Njen namen je kritičnim bralcem med menedžerji in strokovnjaki za marketing, med študenti družboslovja ter med strokovnjaki na drugih področjih znanj ponuditi usklajeno celoto klasičnih in eklektičnih temeljnih pojmov na področju marketinga. S knjigo želita avtorja prispevati k izboljšanju nizkega statusa marketinga kot vede in kot veščine. V knjigi uporabljata holistični pristop k obravnavanju marketinga ter ponujata notranje trdne in zunanje razlikujoče delovne opredelitve ključnih pojmov. V nasprotju s prevladujočimi pogledi uporabnosti marketinga ne omejujeta na povečevanje profita in prodaje v organizacijah. Uporabnost marketinga razumeta širše, kot doseganje uspešnosti in učinkovitosti organizacij, tako da ohranjajo in povečujejo blaginjo ciljnih skupin in družbe kot celote. Organizacije obravnavata kot udeležence v menjavi, ki so hkrati v vlogi kupcev povpraševalcev in prodajalcev ponudnikov. V primerjavi z večino avtorjev obravnavata na drugačen in svež način opredeljevanje marketinga, trg, konkurente in konkuriranje, strategije marketinga,osnovne objekte menjave in njihovo vrednost ter marketinško komuniciranje in dostavljanje koristi. Svoje teoretično razmišljanje podkrepljujeta s številnimi praktičnimi primeri in nazornimi slikovnimi prikazi.


Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...