Založba | Pivec |
Leto izdaje | 2015 |
ISBN | 978-961-6968-28-7 |
Leto izdaje izvirnika | 2015 |
trda vezava
24,5 x 17,5 cm
1.070 g
486 strani
Tip knjige
strokovna monografija
Kategorije
družbene vede > mediji in oglaševanje
Založnik o knjigi
Monumentalna znanstvena monografija uveljavljenih raziskovalcev in avtorjev številnih znanstvenih in strokovnih prispevkov na področju marketinga doma in v tujini. Knjiga prinaša teoretično utemeljena razmišljanja in praktično uporabno besedilo. Je plod timskega več desetletnega poglobljenega kritičnega dialoga avtorjev in presega način copy-paste, ki je v Sloveniji pri piscih na področju marketinga vse bolj pogost. Njen namen je kritičnim bralcem med menedžerji in strokovnjaki za marketing, med študenti družboslovja ter med strokovnjaki na drugih področjih znanj ponuditi usklajeno celoto klasičnih in eklektičnih temeljnih pojmov na področju marketinga. S knjigo želita avtorja prispevati k izboljšanju nizkega statusa marketinga kot vede in kot veščine.
Njen namen je kritičnim bralcem med menedžerji in strokovnjaki za marketing, med študenti družboslovja ter med strokovnjaki na drugih področjih znanj ponuditi usklajeno celoto klasičnih in eklektičnih temeljnih pojmov na področju marketinga. S knjigo želita avtorja prispevati k izboljšanju nizkega statusa marketinga kot vede in kot veščine. V knjigi uporabljata holistični pristop k obravnavanju marketinga ter ponujata notranje trdne in zunanje razlikujoče delovne opredelitve ključnih pojmov. V nasprotju s prevladujočimi pogledi uporabnosti marketinga ne omejujeta na povečevanje profita in prodaje v organizacijah. Uporabnost marketinga razumeta širše, kot doseganje uspešnosti in učinkovitosti organizacij, tako da ohranjajo in povečujejo blaginjo ciljnih skupin in družbe kot celote. Organizacije obravnavata kot udeležence v menjavi, ki so hkrati v vlogi kupcev povpraševalcev in prodajalcev ponudnikov. V primerjavi z večino avtorjev obravnavata na drugačen in svež način opredeljevanje marketinga, trg, konkurente in konkuriranje, strategije marketinga,osnovne objekte menjave in njihovo vrednost ter marketinško komuniciranje in dostavljanje koristi. Svoje teoretično razmišljanje podkrepljujeta s številnimi praktičnimi primeri in nazornimi slikovnimi prikazi.
Sorodne knjige
-
-10% Ne gremo sicer nikamor, a tja gremo hitreje kot kadarkoli Moja leta s Trumpom: Eseji o postresnici, postpolitiki in postzgodovini 17,91 € 19,90 € Prihrani 1,99 € Dodaj v košarico
-
Skrivnosti uspešne prodaje Razumevanje kupcev, samozaupanje, iskanje prodajnih priložnosti, prodajni proces in vodenje za uspešno prodajo po meri poslovnih kupcev 39,90 € Dodaj v košarico
-
Medmedijsko in medkulturno nomadstvo O vezljivosti medijev in kultur v sodobnih uprizoritvenih praksah 19,90 € Dodaj v košarico
-
Brez frendov ni brendov Zgodba o tem, kako s pravimi metodologijami osredotočeno soupravljati znamko 29,00 € Dodaj v košarico
-
-10% Terenski vodnik po lažeh Kritično razmišljanje v informacijski dobi 22,41 € 24,90 € Prihrani 2,49 € Dodaj v košarico
-
-10% Ujetniki omrežij Priročnik za samopomoč v omreženem svetu z zelo dolgim uvodom: Eseji o hobotnici, ki se je ujela v pajkovo mrežo 20,61 € 22,90 € Prihrani 2,29 € Dodaj v košarico