Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 25 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Nadarjeni in talentirani učenci

Med poslanstvom in odgovornostjo
Mojca Kukanja Gabrijelčič
Nadarjeni in talentirani učenci
14,00 € 14,00 € Prihrani 0,00 €
Za pridobitev Buklinega bonusa v vrednosti 0,42 € se prijavite ali registrirajte
Na zalogi, rok dobave 1-3 delovne dni

Povej naprej

Založba Univerza na Primorskem, Univerzitetna založba Annales
Zbirka Knjižnica Annales Ludus
Leto izdaje 2016
ISBN 978-961-6964-37-1
Leto izdaje izvirnika 2015
Urejanje Sonja Starc

Tehnične lastnosti
mehka vezava
23,5 x 16,5 cm
410 g
241 strani
Tip knjige
strokovna monografija
Kategorije
družina, vzgoja in izobraževanje
družbene vede

Založnik o knjigi

Široka in zahtevna interdisciplinarna problematika nadarjenosti in talentiranosti je v slovenskem strokovnem prostoru pomankljivo obdelana, čeprav v tej monografiji predstavljamo nekaj temeljnih teoretično-razvojnih izhodišč za njeno nadaljno konceptualizacijo. Prikazati želimo predvsem vlogo in pomen skrbi za nadarjene in talentirane učence ob soslednem upoštevanju načela enakosti in pravičnosti v povezavi z učno doferenciacijo in individualizacijo ter socialno kohezivnostjo, ki stremita k realizaciji potencialov slehernega učenca.

Ravno sledenje je primarni namen monografije, saj želimo osvetliti področje vzgojno-izobraževalnega dela z nadarjenimi učenci, skrb za katerega je domena države, šole in učiteljev. Pri tem posebej obravnavamo predvsem pedagoške delavce, saj izhajamo iz predpostavke, da najvišjo kakovost na področju vzgoje in izobraževanja lahko dosežemo le takrat, ko se učitelji zavedajo svoje temeljne odgovornosti pri poučevanju nadarjenih in talentiranih učencev, poznavanju njihovih sposobnosti in lastnosti ter različnih potreb.

Nadarjeni učenci imajo namreč pravico do ustreznih izobraževalnih možnosti, ki bodo izzivalno in stimulativno naravnane ter optimalno razvijale njihove potenciale. Za dosego tega pa moramo poskrbeti za ustrezno usposobljen pedagoški kader, tako na psihometričnem (tj. opazovalni identifikaciji nadarjenih) kot tudi na pedagoškem področju.

Če želimo prispevati k samouresničitvi otrok in mladih ter s tem k razvoju in napredku celotne družbe, moramo stremeti k implementaciji specifičnih učnih programov oz. načrtov, ki bi poleg splošnih-vzgojno-izobraževalnih optimalno zdovoljevali intelektualne in osebnostne potrebe visoko sposobnih individuumov.

Vsebina monografije je razdeljena na pet poglavij oziroma tematskih sklopov, ki so pomembni pri razumevanju in nadaljnem raziskovanju področja nadarjenosti in talentiranosti.


Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...