Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 29 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Donosno zgodbarjenje

Poiščite svojo zgodbo, ki bo segla do src in denarnic
Dušan Waldhütter
Donosno zgodbarjenje
20,00 € 20,00 € Prihrani 0,00 €
Za pridobitev Buklinega bonusa v vrednosti 0,60 € se prijavite ali registrirajte
Na zalogi, rok dobave 1-5 delovnih dni

Knjiga bo lično ovita v darilni papir in zavezana s trakom. Račun v kuverti pošljemo h kupcu, knjigo pa k obdarovancu.

2,90 €


Povej naprej

Založba Društvo za razvoj inovativnega komuniciranja WOW Stories
Leto izdaje 2020
ISBN 978-961-94944-0-0

Tehnične lastnosti
mehka vezava
21 x 15 cm
140 g
95 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
družbene vede
osebna rast, duhovnost in ezoterika
družbene vede > mediji in oglaševanje
družbene vede > novinarstvo

Založnik o knjigi

Če se želite naučiti navdihujočega in dinamičnega komuniciranja, ki bo spontano odpiralo srca in v poslih denarnice, potem je ta knjiga napisana prav za vas. Zgodbe so del naših življenj, potreba po njih je zapisana v človeški genom, zato smo tudi pri poslovanju odvisni od njih, pa če to želimo ali ne.

Zaradi čustvenih odzivov na zgodbo smo poleg tega, kako čutimo, pripravljeni spremeniti svoj način razmišljanja, delovanja in vedenja.

V knjigi vam bom pojasnil, kako lahko najhitreje pridete do zaupanja in povezanosti, naučili vas bom oblikovati sporočila, da bodo jasna, razumljiva in zapomnljiva, pa naj gre za zgodbe, ki jih boste uporabili pri vsakodnevni komunikaciji z obstoječimi ali potencialnimi poslovnimi partnerji, za notranje komuniciranje, zgodbo o vaši blagovni znamki, nativno oglaševanje ali za kakšno drugo obliko poslovne komunikacije.

Izvedeli boste, kaj je razlog, da zgodbarjenje deluje, razkril vam bom, kako poiščete zgodbe za dosego izbranih ciljev, kako jih zapišete in kako jih potem delite, da dobite to, kar si želite.

o avtorju

DUŠAN WALDHÜTTER je avtor, predavatelj, novinar, urednik, glasbenik in strokovnjak za poslovno zgodbarjenje. Njegovo poslanstvo je ustvarjanje vsebin za doseganje specifičnih ciljev, pa naj gre za članke, bloge, publikacije, govore ali neverbalno izražene zgodbe. Ob tem predava, izvaja delavnice iz poslovnega zgodbarjenja in svetuje, kako izkoristiti zgodbe, da zaslužite več, medtem ko delate manj.


Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...