Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 25 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

(Ne)prijetna izkušnja ali kako uspešno reševati pritožbe in reklamacije?

Borut Zoran
(Ne)prijetna izkušnja ali kako uspešno reševati pritožbe in reklamacije?
18,90 € 18,90 € Prihrani 0,00 €
Na zalogi, rok dobave 1-3 delovne dni

Povej naprej

Založba Topika
Leto izdaje 2018
ISBN 978-961-288-779-7
Leto izdaje izvirnika 2018
Urejanje Suzana Kramar Dodič

Tehnične lastnosti
mehka vezava
22 x 14 cm
250 g
178 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
družbene vede > sociologija
družbene vede > ekonomija
družbene vede > etnologija in antropologija

Založnik o knjigi

Reševanje pritožb in reklamacij zahteva usposobljene ljudi, ki znajo prisluhniti težavam porabnika in se zavedajo pomembnosti kakovostne rešitve.

Stranka ima vedno prav! Tudi če nima, glej prejšnji stavek.

o avtorju

Borut Zoran je podjetnik, prodajalec, svetovalec in trener pravilnega odnosa do strank. Svoje podjetje za prodajo in svetovanje pri nakupu trgovinske opreme, ureditev trgovin in usposabljanje prodajalcev vodi že dobrih dvajset let. Pred tem je izkušnje nabiral kot komercialist v podjetju Avtotehna Glasbila in kot poslovodja v trgovini z računalniško opremo Jerovšek Computers. Na prelomu tisočletja je vodil poprodajni oddelek v proizvodnem podjetju Adria Mobil. Pravi izziv se mu zdi predajati znanje, ki ga ima, saj želi pomagati zaposlenim, da bodo neprijetne izkušnje postale prijetne tako zanje kot za njihove stranke.


Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...