Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 25 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Zgodbe otrok

Razvoj in spodbujanje pripovedovanja
Urška Fekonja, Ljubica Marjanovič Umek
Zgodbe otrok
14,90 € 14,90 € Prihrani 0,00 €
Rok dobave 2-5 delovnih dni, na zalogi pri dobavitelju

Povej naprej

Založba Znanstvena založba Filozofske fakultete
Zbirka Razprave Filozofske fakultete
Leto izdaje 2019
ISBN 978-961-06-0149-4
Leto izdaje izvirnika 2019

Tehnične lastnosti
mehka vezava
23,5 x 16,5 cm
260 g
132 strani
Tip knjige
strokovna monografija
Kategorije
družina, vzgoja in izobraževanje
družbene vede > sociologija

Založnik o knjigi

Otrokovo pripovedovanje zgodbe je naravna pot njegovega izražanja misli in čustev, hkrati pa je pripovedovanje zgodbe tudi način, kako otrok misli oblikuje v pripovedno strukturo, ki vključuje dogajanje iz resničnega in domišljijskega sveta. Otrok se v zgodbi ustvarjalno izraža in se uči razumeti zapletene socialne odnose. Knjiga pripoveduje o otroških zgodbah, in sicer o tem, kakšne zgodbe pripovedujejo različno stari otroci (deklice in dečki) in kako; o načinih spodbujanja otrok (na primer skupno branje, vključevanje v simbolno igro, pogovarjanje) k pripovedovanju zgodbe ter vplivu družinskega in vrtčevskega okolja; o povezanosti pripovedovanja zgodbe z drugimi področji govora otrok, z mišljenjem, teorijo uma in socialnim razumevanjem, z likovnim izražanjem, zgodnjo ter poznejšo akademsko pismenostjo ter o analiziranju in ocenjevanju razvojne ravni zgodbe otrok.  

Recenzija Bukla

Avtorici se v znanstveni monografiji teoretsko in empirično posvečata razvoju pripovedovanja zgodbe različno starih malčkov, otrok in mladostnikov, na kar vplivajo različni okoljski dejavniki, upoštevata pa tudi razlike med dečki in deklicami. Izpostavita pomen pripovedovanja zgodbe ter povezavo z drugimi področji otrokovega razvoja. Ocenjevanje je pomembno zaradi pravočasne pomoči pri morebitnih težavah v razvoju govora. Kot ključno dejavnost za spodbujanje navajata pogostost in kakovost skupnega branja odraslih z otroki ter motiviranje simbolne igre in risanja, kar spodbuja poslušanje, branje in pisanje v šoli, vpliva pa lahko tudi na akademsko pis­menost.

Klara Jarc, Bukla 147

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...