Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 25 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Medvrstniško nasilje v šoli

Sonja Pečjak
Medvrstniško nasilje v šoli
16,40 €

Ta knjiga pri nas ni v prodaji!


Naša spletna stran je namreč tudi informativne narave, podobno kot revija Bukla. Za več informacij o knjigi se obrnite direktno na založbo, ki je knjigo izdala (navedena na levi).

Povej naprej

Založba Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izdaje 2014
ISBN 978-961-237-637-6

Tehnične lastnosti
mehka vezava
23,5 x 16,5 cm
320 g
166 strani
Tip knjige
strokovna monografija
Kategorije
psihologija in psihiatrija
družina, vzgoja in izobraževanje

Založnik o knjigi

Medvrstniško nasilje je danes eden od perečih problemov v šolah po celem svetu. Pričujoča knjiga predstavlja prvi sintezni prikaz obravnave medvrstniškega nasilja pri nas v šolah, vključujoč sodobni pogled na pojav medvrstniškega nasilja z novo obliko tega nasilja - spletnim nasiljem, ki je v zadnjem desetletju zaradi razvoja tehnologije močno v porastu. Količina odkritega medvrstniškega nasilja v šolah predstavlja le vrh "ledene gore", saj se po poročanju učencev, odkrije le manjši del tega nasilja. Hkrati pa se je potrebno zavedati, da to nasilje prinaša s seboj negativne posledice za zdravje in ustrezno psihološko prilagojenost vseh učencev - tako žrtev, nasilnežev, kot tudi učencev - opazovalcev.

Zato je primarni namen knjige povečati občutljivost študentov, pedagoških delavcev v šolah (učiteljev in svetovalnih delavcev), staršev in raziskovalcev za pojav tega nasilja. S povečano občutljivostjo za prepoznavanje tega nasilja ter s poznavanjem učinkovitih preventivnih in intervencijskih programov spoprijemanja s tem problemom, lahko pričakujemo izboljšanje šolskega okolja v varen prostor, v katerem se bodo učenci lahko učili in osebnostno razvijali.

Sonja Pečjak je redna profesorica pedagoške psihologije na Oddelku za psihologijo FF UL. Raziskovalno se ukvarja z raziskovanjem psihologije branja in pismenosti (razvojem zgodnjih bralnih sposobnosti, bralne motivacije in branja za učenje), s procesi samoregulacijskega učenja (učnimi strategijami), učenci z učnimi težavami, procesi kariernega odločanja pri šolskem svetovanju in medvrstniškim nasiljem v šolah. Je avtorica številnih znanstvenih in strokovnih monografij. Kot nosilka oz. sodelavka je sodelovala v številnih raziskovalnih projektih (npr. Bralna motivacija kot dejavnik učenčeve uspešnosti v osnovni šoli; Odnos med razvojem in vrednotenjem komunikacijskih kompetenc v osnovni in srednji šoli; Pogoji za razvoj bralne pismenosti in mnogih drugih).


Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...