Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 29 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Poklicni razvoj učiteljev: ugled in transverzalne kompetence = Teachers' professional development: status and transversal competencies

Poklicni razvoj učiteljev: ugled in transverzalne kompetence = Teachers' professional development: status and transversal competencies
24,90 €

Ta knjiga pri nas ni v prodaji!


Naša spletna stran je namreč tudi informativne narave, podobno kot revija Bukla. Za več informacij o knjigi se obrnite direktno na založbo, ki je knjigo izdala (navedena na levi).

Povej naprej

Založba Pedagoška fakulteta Univerze na Reki, Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izdaje 2019
ISBN 978-961-06-0196-8
Naslov izvirnika Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije
Leto izdaje izvirnika 2017
Urejanje Renata Čepić, Jana Kalin

Tehnične lastnosti
mehka vezava
23,5 x 16,5 cm
500 g
266 strani
Tip knjige
zbornik
Kategorije
družina, vzgoja in izobraževanje

Recenzija Bukla

Monografija je nastala kot rezultat skup­nega raziskovalnega dela kolegov s Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani in Pedagoške fakultete Univerze na Reki v okviru znanstvenoraziskovalnega projekta »Poklicni razvoj učiteljev: status, osebnost in transverzalne kompetence«. Odločilen dejavnik za kakovost izobraževanja je kakovost učiteljskega poklica, pri čemer sta izobraževanje in stalni poklicni razvoj učiteljev med osrednjimi vprašanji. Poklicni razvoj učiteljev razumemo kot vseživljenjski proces učenja in razvoja na osebnem, socialnem in ožjem strokovnem področju, pri čemer je pomembno, kako učitelj vidi svojo usposobljenost in kako ocenjuje možnosti za svoje poklicno delovanje v smeri kritičnega, neodvisnega in odgovornega odločanja in delovanja. Različna mednarodna poročila in študije opozarjajo, da vloga učitelja postaja vse bolj zahtevna in zapletena, medtem ko njihov status v družbi v primerjavi z drugimi poklici stagnira ali pa se slabša. Cilj je bil raziskati izkušnje in odnos razrednih in predmetnih učiteljev v osnovni šoli na Hrvaškem in v Sloveniji do profesionalnega razvoja in statusa ter njihovo osebnost in transverzalne kompetence. V samo raziskavo je bilo vključenih nekaj manj kot 2000 učiteljev iz obeh držav. Rezultati predstavljajo najobsežnejše empirično raziskovanje tega področja. Vsebina je zanimiva za študente pedagoških smeri, za učitelje, raziskovalce, oblikovalce šolske politike ter načrtovalce izobraževanja učiteljev, ki je vseživljenjski proces.

Sabina Burkeljca, Bukla 151

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...