Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 29 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Keto post

Vodnik po načelih ketogenega prehranjevanja in načrtovanja obrokov z namenom zdravljenja bolezni, spodbujanja hujšanja in optimiziranja zdravja
Joseph Mercola
Keto post
24,90 € 24,90 € Prihrani 0,00 €
Za pridobitev Buklinega bonusa v vrednosti 0,75 € se prijavite ali registrirajte
Na zalogi, rok dobave 1-5 delovnih dni

Knjiga bo lično ovita v darilni papir in zavezana s trakom. Račun v kuverti pošljemo h kupcu, knjigo pa k obdarovancu.

2,90 €


Založba Primus
Zbirka In zdravje
Leto izdaje 2020
ISBN 978-961-7090-49-9
Naslov izvirnika Ketofast
Leto izdaje izvirnika 2019
Prevod Jure Šešet

Povej naprej

Založnik o knjigi

Dr. Joseph Mercola, svetovno priznana avtoriteta na področju alternativnega zdravljenja, je pripravil vodnik z načeli ketogenega prehranjevanja in načrtovanja obrokov, ki vam bo pomagal zdraviti bolezni, izgubiti odvečno težo in optimizirati svoje zdravje.

Zdravnik Joseph Mercola, avtor uspešnice Maščobe kot gorivo, ki buri strokovno in laično javnost, v knjigi odkriva najnovejša dognanja s področja keto diete in postenja.

Vsi vemo, da je hrana zdravilo – toda kljub temu je postenje ena najboljših stvari, ki jih lahko naredite za svoje zdravje. Kratki posti, ki jih zlahka naredi vsak človek in so strateško razporejeni, so izjemno zdravilni in se popolnoma skladajo s ketogeno prehrano, s čimer vaše telo začne izgubljati odvečno maščobo. To posledično vodi tudi v zmanjšanje stresa in vnetij, optimiziranje možganskih funkcij, preprečevanje nevroloških težav, izgubo odvečne teže in še veliko več.

Dr. Mercola v tem obširnem, a razumljivem vodniku raziskuje izjemne zdravstvene koristi, ki so posledica združitve ketogene prehrane in dobro načrtovanih postov.

V knjigi boste med drugim izvedeli:

zakaj zaradi hrane zbolimo in kako lahko to preprečimo,
kakšni so mehanizmi posta in kaj se med njim dogaja v telesu, vključno z aktivacijo matičnih celic,
kako se ciklična keto dieta – v katero so vključeni posti – razlikuje od konvencionalne keto diete,
kako deluje postenje in kako varno je za vas,
na kak način enodnevni posti spodbujajo topljenje maščob in razstrupljanje, medtem ko zmanjšujejo občutek lakote,
kako lahko svoj napredek spremljate z laboratorijskimi preiskavami in še mnogo več

»To bo razburljivo potovanje za vas,« piše dr. Mercola. »Več kot navdušen sem, da boste v svoje življenje uvedli to, kar sam razumem kot eno najmogočnejših strategij, ki vam ne bo pomagala zgolj okrepiti zdravja, temveč ga celo izboljšati do ravni, za katero verjetno sploh niste verjeli, da je mogoča.«

V knjigi boste prejeli strategijo, ki vam bo pomagala pridobiti zdravo težo, ob čimer boste izkusili popolno osvoboditev od hrepenenja po hrani, s katero se običajno sabotirate.

Teža, ki jo boste s tem programom izgubili, bo večinoma maščoba okrog trebuha (nevarna maščoba okrog vaših organov, za katero se verjamejo, da je razlog metaboličnih težav, odpornosti na inzulin in kroničnih vnetij). Izguba te maščobe vam bo pomagala znižati vaš krvni pritisk, holesterol in tveganje za srčne bolezni ter diabetes.

Recenzija Bukla

Keto prehrana je že nekaj let popularna pri nas in po svetu. Poleg pomena časovnega razporejanja obrokov je glavni poudarek pri keto dieti visok vnos kakovostnih maščob in nizek vnos ogljikovih hidratov ter beljakovin, kar privede do ketoze. Ketoza je zmožnost porabljati ketone kot gorivo, kar je bilo ključno za preživetje naše vrste. Avtor uspešnice Maščobe kot gorivo Joseph Mercola je v knjigi Keto post natančneje popisal različne vidike te posebne oblike prehranjevanja. V začetnih poglavjih se je posvetil razlogom za zbolevanje, zgodovini in mehanizmu posta ter različnim vrstam posta. Postenje ima tudi stranske učinke, ki so posledica strupov, ki se sproščajo; pomembni poglavji sta zato namenjeni varnosti in temačni strani posta.
Ciklična ketogena dieta je ciklični delni post s 300–600 kcal in z živili z veliko hranilno gostoto, 1- do 2-krat na teden po vmesnem postu. Ustrezen delni post je koristen povzročitelj presnovnega stresa. Glavne koristi so: zmanjševanje neodzivnosti na inzulin, avtofagija (razgrajevanje lastnih poškodovanih celic) in tvorjenje izvornih celic, razstrupljanje, normaliziranje cirkadianih ritmov, zdravje črevesja, hujšanje, zdravje možganov, boljše delovanje srca. Podal je natančna navodila, kako se posta sploh lotiti, kako se ga držati in kako tudi s pomočjo laboratorijskih testov spremljati svoj napredek.
Postenje je obenem tradicija in zdravilni mehanizem, ki je star toliko kot človeštvo. Je ena najučinkovitejših telesnih strategij za povrnitev in krepitev zdravja, vendar pa se ga moramo lotiti pripravljeni in opremljeni s pravimi informacijami, kar nam knjiga Keto post tudi omogoča.

Klara Jarc, Bukla 159

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...