Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 29 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Mastno je slastno

100 ekspresnih receptov z manj ogljikovih hidratov in več maščob za zdravje in vitkost
Martina Slajerova
Mastno je slastno
24,99 €

Ta knjiga pri nas ni v prodaji!


Naša spletna stran je namreč tudi informativne narave, podobno kot revija Bukla. Za več informacij o knjigi se obrnite direktno na založbo, ki je knjigo izdala (navedena na levi).

Založba Mladinska knjiga
Leto izdaje 2018
ISBN 978-961-01-5113-5
Naslov izvirnika Quick keto meals in 30 minutes or less
Leto izdaje izvirnika 2017
Prevod Maja Šukarov
Urejanje Sanda Šukarov

Tehnične lastnosti
mehka vezava
23,5 x 19 cm
590 g
192 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
kulinarika, dom in vrt > kuharski priročniki

Povej naprej

Založnik o knjigi

Maščobe redijo? Ne bo držalo. V resnici so odvečni kilogrami in presnovna obolenja, kot je sladkorna bolezen, največkrat povezani s pretiranim uživanjem ogljikovih hidratov.

Z uravnoteženimi obroki, ki vsebujejo malo ogljikovih hidratov in več maščob (LCHF – Low Carb High Fat), zmanjšamo hrepenenje po sladkem in prenajedanju nasploh, oklestimo odvečne maščobne blazinice in tako poskrbimo za zdravje.

Za vse, ki želijo preizkusiti prednosti prehrane LCHF in ketoprehrane, njene strožjerazličice, ali pa iščejo nove zamisli za jedi, je tu 100 slastnih ekspresnih receptov za vsak dan (zajtrki, malice, prigrizki, kosila, večerje, pijače in sladice …). Gre za jedi iz običajnih dostopnih živil, pripravljene s preprostimi postopki, zato so primerne tudi za ljudi, ki imajo premalo časa za kuhanje. Za ketojedi so navedena natančna razmerja kalorij iz maščob.

Recenzija Bukla

Če vas zanima nizkohidratni način prehranjevanja in je vaš cilj, da bi izgubili nekaj odvečnih kilogramov ali preprosto preskusili malo drugačno prehrano, potem boste med temi raz nolikimi recepti gotovo našli nekaj zase. Avtorica se izogiba žitom in sladkorju, pa tudi predelani hrani, nezdravim rastlinskim oljem in umetnim sladilom. Kaj potem sploh ostane za pripravo dobre hrane, se lahko vprašate, a Slajerova odgovarja z natančno stotino obrokov, ki vsebujejo manj hidratov in več zdravih maščob. Ti vas bodo nasitili in jih lahko pripravite, tudi če kuhi ne namenjate veliko časa. Kako se sliši pražena zelenjava s sirom ali bližnjevzhodna mešana ponev, cvetača z jajci ali čokoladno– malinova zloženka s čijo? Zveni kot obilen zdrav zajtrk ali okusen prigrizek. Za kosilo si lahko privoš čite blitvine zvitke s prekajenim lososom, popečene gobe s tunino ali bučkine ocvrtke s feto. Mesne in kremne juhe, pisane solate, piščanci, ribe in govedina v vseh oblikah bodo uravnoteženo dopolnili obroke, ki vam bodo gotovo oklestili kako maščobno blazinico in zadovoljili še tako zahtevne sladokusce. Seveda pa avtorica in založba pred uporabo tega načina prehranjevanja, kot za vsako drugo dieto, priporočata posvet z zdravnikom.

Renate Rugelj, Bukla 143

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...