Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 29 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Debeli zidovi, majhna okna

Carlos Pascual
Debeli zidovi, majhna okna
19,99 €

Ta knjiga pri nas ni v prodaji!


Naša spletna stran je namreč tudi informativne narave, podobno kot revija Bukla. Za več informacij o knjigi se obrnite direktno na založbo, ki je knjigo izdala (navedena na levi).

Povej naprej

Založba Cankarjeva založba
Zbirka S poti
Leto izdaje 2017
ISBN 978-961-282-268-2
Prevod Mojca Medvedšek
Urejanje Andrej Blatnik

Tehnične lastnosti
mehka vezava
20 x 11,5 cm
170 g
192 strani
Tip knjige
esej
Kategorije
leposlovje > eseji

O knjigi

Carlos Pascual piše o Sloveniji tudi takrat, ko potuje po Slovaški. Dežela, s katero Slovenijo velikokrat zamenjajo (in obratno), mu pomaga osredotočati razumevanje Slovenije, v kateri živi že sedem let in v kateri je spoznal, kakor nekje zapiše, da ne bi imel prav nič proti, če bi ga pokopali na Žalah. Svoje izkušnje s Slovenijo in njenimi prebivalci, zlasti pa rebivalkami, dodatno osvetljuje s pomočjo spominov na rodno Mehiko. Skozi vse besedilo se pretakajo vprašanja identitete, tako nacionalne kot osebne, ki nam omogočajo v današnjih časih preredek pogled: pogled od zunaj nase.
Osvežujoče branje tako za posameznika kot za nacijo!
Carlos Pascual (1964) je avtor pesniških zbirk, gledališkkih iger in filmov. V Ljubljani je ustanovil Pocket Teater Studio, kjer prireja neodvisne kulturne dogodke. Leta 2015 mu je izšla odmevna zbirka esejev O služkinjah, visokih petah in izgubljenih priložnostih. V mestu ga boste nemara opazili na kolesu.

Recenzija Bukla

Pascual (1964) je mehiški pesnik in publicist, ki si je dom in družino ustvaril v Sloveniji, ob tem ustanovil gledališče Pocket Teater Studio, leta 2015 pa mu je že izšla odmevna knjiga esejev O služkinjah, visokih petah in izgubljenih priložnostih. Debeli zidovi, majhna okna je njegova navdihnjeno napisana potopis na knjiga o Sloveniji, a ne v klasičnem smislu, saj Pascual Slovenijo preiskuje in pregleduje z nenavadne perspektive, išče ljubke paradokse v naši zgodovini in mentaliteti (denimo vraščena groza slovenskih moških, da bi se njihove ženske utegnile izgubiti v krempljih drugih, vodnih pošasti ali tujcev), si ustvarja mnenje o njej, še preden pride vanjo, in streže z bistroumnimi ugotovitvami, kot je, denimo, ta, da mesta Ljubljane ni ustanovil Jazon, ki je ubil zmaja, temveč je pravzaprav vse storila Medeja, ki je s tem postavila temelj slovenski tradiciji: ženske vlečejo voz, moški pa pobirajo zasluge. Duhovit in inteligenten (duhovni) potopis, ki Slovencem našo deželo odstira s pogosto precej neznane perspektive.

Samo Rugelj, Bukla 140

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...