trda vezava
316 strani
Tip knjige
roman
Kategorije
leposlovje > kriminalni roman
rusko leposlovje
Založnik o knjigi
Mladi kolegijski prisednik Erast Petrovič Fandorin se po več letih bivanja na Japonskem vrne v Moskvo. S svojim zvestim pomočnikom Maso se po naključju nastani v istem hotelu kot njegov stari znanec general Soboljev. Vendar mu srečanje s Soboljevom ni usojeno: naslednje jutro izve, da je general ponoči umrl. Smrt je sumljiva že zato, ker je bil t. i. Beli general, narodni junak iz rusko-turške vojne, star komaj 40 let in na vrhuncu svojih moči. Poleg tega Fandorinov pronicljivi um že na domnevnem prizorišču smrti opazi več dejstev, ki zdravnikovo mnenje, da gre za naravno smrt, postavljajo v drugačno luč. Fandorin ne bi bil Fandorin, če se ne bi lotil detektivske preiskave. Pri tem mora premagovati številne ovire in le počasi razkriva zaroto, katere niti vodijo v vedno višje politične kroge …
V tej knjigi se je avtor poigral z žanrom detektivskega in zgodovinskega romana, domiselno pa je zastavil tudi zgradbo romana: v prvi polovici knjige nam prikaže zgodbo s stališča detektiva, v drugi pa s stališča poklicnega morilca.
Recenzija Bukla
Pod psevdonimom Boris Akunin piše ruski esejist, prevajalec in kritik Grigorij Čhartišvilij, ki si je svetovni sloves pridobil z detektivskimi romani. Tako ga slovenski bralci poznajo po seriji kriminalk z Erastom Fandorinom v glavni vlogi, Ahilova smrt pa predstavlja četrti roman iz serije. Ker je dogajanje postavljeno v drugo polovico 19. stoletja, romani bralcu v spomin hitro prikličejo zgodbe o Sherlocku Holmesu. Fandorin se po šestih letih bivanja na Japonskem v domovino vrne s svojim pomočnikom Maso, ki kot Japonec v Rusiji pritegne nemalo pozornosti. Ko se nastanita v hotelu, Fandorin ugotovi, da tam stanuje tudi njegov stari prijatelj general Soboljev, ki pa ga žal ne uspe obiskati, saj ga kmalu najdejo mrtvega. Razglasijo, da je umrl naravne smrti, vendar Fandorin tega ne verjame. Začne raziskovati umor, toda kmalu naleti na precejšen odpor. Posebnost romana je tudi v tem, da je napisan iz dveh zornih kotov, v prvem delu dogajanje spremljamo skozi Fandorinove oči, v drugem delu pa krivec generalove smrti razkrije svojo življenjsko zgodbo.
Polona Prodnik
© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.