Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 25 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Klical sem ga Kravata

Milena Michiko Flašar
Klical sem ga Kravata
19,95 €

Ta knjiga pri nas ni v prodaji!


Naša spletna stran je namreč tudi informativne narave, podobno kot revija Bukla. Za več informacij o knjigi se obrnite direktno na založbo, ki je knjigo izdala (navedena na levi).

Povej naprej

Založba Mladinska knjiga
Zbirka Roman
Leto izdaje 2014
ISBN 978-961-01-3532-6
Naslov izvirnika Ich nannte ihn Krawatte
Prevod Tanja Petrič
Urejanje Andrej Ilc

Tehnične lastnosti
trda vezava
20,5 x 14,5 cm
330 g
164 strani
Tip knjige
roman
Kategorije
leposlovje > leposlovni roman
avstrijsko leposlovje

Založnik o knjigi

Naključno srečanje dveh obstrancev v parku. Stke se nevidna nit in človeka, ki nista zdržala storilnostnega pritiska, v tednih pripovedovanja in spominjanja spet zatipata tla pod nogami. Spoznanje, da je naklonjenost velikokrat zapakirana v hrani, žalost skrita v smehu in da so prijateljstva še mogoča, ju krepi za dokončno slovo in nov začetek.

Večkrat nagrajena avstrijska pisateljica Milena Michiko Flašar (1980) je hči japonske matere in avstrijskega očeta. Klical sem ga Kravata je njen tretji in najuspešnejši roman. In čeprav klop Milene Michiko Flašar stoji na Japonskem, bi lahko stala kjerkoli.

Recenzija Bukla

Hikikomori je japonski družbeni fenomen, pri katerem se človek potegne iz svojega socialnega življenja, se denimo zavleče v samoten prostor znotraj stanovanja in v njem vztraja nedoločeno dolgo časa, pri čemer ga preostala družina vzdržuje s tem, da mu pripravlja hrano, ga pusti pri miru in mu s tem morda pomaga priti iz njegove osamelosti. Do tega je začelo prihajati od šestdesetih let prejšnjega stoletja, ko se je japonski izobraževalni, kasneje pa tudi delovni sistem tako intenziviral, da so zaradi njega mnogi psihično dekompenzirali. V centru romana, ki ga je napisala avstrijska pisateljica japonskih korenin, sta tako dva družbena obstranca, mlajši od njiju je nedavno zapustil svojo »varno sobo«, ki se srečata v parku, začetek njunega pogovora pa v naslednjih tednih z njiju začne luščiti naloženo breme vsakodnevnega pritiska, s čimer njuno bivanje ponovno dobiva obliko in smisel. V kratkih poglavjih skozi izpovedne fragmente pred nami nizata prizore svoje sreče in nemoči ter izrisujeta intimno fresko nezmožnosti življenja v agresivno storilnostno naravnani družbi. Roman kot pogovor o bistvenem preko nebistvenih reči.

Samo Rugelj, Bukla 107-108

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...