Ministrstvo za najvišjo srečo
Arundhati RoyZaložba | Mladinska knjiga |
Zbirka | Roman |
Leto izdaje | 2019 |
ISBN | 978-961-01-5202-6 |
Naslov izvirnika | The ministry of utmost happiness |
Leto izdaje izvirnika | 2017 |
Prevod | Vesna Velkovrh Bukilica |
Urejanje | Darja Marinšek |
trda vezava
21 x 14,5 cm
580 g
496 strani
Tip knjige
roman
Kategorije
leposlovje > leposlovni roman
indijsko leposlovje
Založnik o knjigi
Indija, država nepremostljivih neenakosti in neskončnih spopadov. Amalgam različnih etničnih skupin, kast, ras, spolov in verskih prepričanj. Bojno polje hinavskih, patriarhalnih politik, marionetnih vlad, totalitarističnih teženj, nacionalizma in lažne demokracije. Indija, mikrokozmos svetovne družbe.
V današnjem norem, razdrobljenem času je naloga pisatelja, da zajame vse njegove nianse, pravi indijska pisateljica in politična aktivistka Arundhati Roy, ki je za literarni prvenec Bog majhnih stvari leta 1996 prejela Bookerjevo nagrado. V svoji novi mojstrovini nas popelje na osupljivo potovanje po Indijski podcelini, na katerem nam razgali pretresljive resnice o našem lastnem svetu.
»Enkrat na desetletje, če imamo srečo, iz pepelišča življenja vznikne roman, ki zastavi vprašanje, bistveno za čas, v katerem živimo. Ministrstvo za najvišjo srečo je izjemni in neizogibni odgovor tega desetletja.« - Boston Globe
Recenzija Bukla
Arundhati Roy (1961) je tista indijska aktivistka in pisateljica, ki je leta 1997 za svoj romaneskni prvenec Bog majhnih stvari (ki je sedaj spet na voljo v broširani vezavi) prejela prestižno Bookerjevo nagrado. Potem se je naslednji dve desetletji ukvarjala z družbeno angažiranimi temami ter o raznih vidikih sodobne družbe in kapitalizma napisala ducat knjig, na njeno naslednje leposlovno delo pa smo tako čakali do leta 2017, ko je izšel ambiciozen roman Ministrstvo za najvišjo srečo. Z njim nam avtorica v svojem gosto pisanem, bleščečem in z mnogimi indijskimi posebnostmi obarvanem jezikovnem slogu izriše panoramo polpretekle in sodobne Indije v vsej njeni pretresljivosti, nabiti z družbenimi kontrasti in nenehnimi političnimi prevrati, med katere umesti paleto živopisnih posebnežev, od hermafrodita Andžum/Aftab (s katerim se začne roman) naprej, ki skušajo vsak na svoj način živeti in preživeti v tem družbenem kaosu, v katerem se prepletajo tako indijska tradicija kot tudi pobesneli kapitalizem ter prevratniška in skorumpirana politika. Razkošna podoba indijskega univerzuma!
Samo Rugelj, Bukla 151
© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.