Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 25 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Pevec tanga

Tomas Eloy Martinez
Pevec tanga
32,96 €

Ta knjiga pri nas ni v prodaji!


Naša spletna stran je namreč tudi informativne narave, podobno kot revija Bukla. Za več informacij o knjigi se obrnite direktno na založbo, ki je knjigo izdala (navedena na levi).

Povej naprej

Založba Mladinska knjiga
Zbirka Roman
Leto izdaje 2008
ISBN 978-961-01-0622-7

Tehnične lastnosti
trda vezava
270 strani
Tip knjige
roman
Kategorije
leposlovje > leposlovni roman
južnoameriško leposlovje

Založnik o knjigi

Podiplomski študent Bruno Cadogan se leta 2001 s Fulbrightovo štipendijo odpravi v Buenos Aires; pri pisanju doktorata o Borgesu je naletel na skrivnostno, a legendarno ime pevca tanga Julia Martela.

Čeprav je zanj komaj slišal, Julio Martel s svojim petjem pooseblja razburkano argentinsko zgodovino, njena protislovja, bolečino, prekletstvo in odrešitev. V iskanju pevca, ki je na samotnih recitalih obujal prastaro, že pozabljeno zgodovino tanga, se Bruno sooči z realnostjo Buenos Airesa, njegovo politiko in ljudmi, hkrati pa tudi sam s seboj.

Recenzija Bukla

Lani smo že dobili dve knjigi o tangu. V prvi, prevodu dela Tango in politična ekonomija strasti, avtorica Marta E. Savigliano tango obdela v vsej antropološki in sociološki celovitosti, ob tem pa zagovarja tezo, da je vzporedno s kolonializmom, v okviru katerega so ključne države kapitalističnega svetovnega reda pridobivale materialne dobrine in delovno silo iz tretjega sveta, potekalo tudi prekupčevanje s čustvi in občutji. V osrčju vsega tega je bil pohujšljivi pohod tanga iz Argentine in Urugvaja v Pariz, London in New York. V drugi knjigi se je v mreže tanga ujela slovenska pisateljica Brina Svit, saj je roman Coco Dias ali Zlata vrata nastal skoraj kot neke vrste pogodbena obveznost s slavnim argentinskim plesalcem tanga, s katerim se je avtorica dogovorila, da v zameno za to, da jo nauči tega plesa, napiše literarni portret o znanem plesalcu tanga. Tako smo dobili izsek iz življenja Valérie Nolo, pisateljice in prevajalke, ki si privošči zasebne učne ure tanga, hkrati pa v zvezku zbira gradivo za svojo novo knjigo.
Sedaj je pred nami še tretja knjiga o tangu v kratkem času, tokrat roman argentinskega pisatelja, znanega predvsem po svojih romanih o Eviti in Juanu Perónu, v katerem je tango spet povezan z zapiski. Tokrat so ti doktorske narave, saj je glavni junak podiplomski študent Bruno Cadogan, ki se jeseni leta 2001 odpravi v Buenos Aires, da bi tam na kraju samem opravil raziskavo o Borgesovih esejih v zvezi s tangom, ki so tema njegove disertacije. Ko izve za Julia Martela, skrivnostnega, a legendarnega pevca starih tangov v skoraj nerazumljivem jeziku, ga začne mrzlično iskati v labirintu tega velemesta, kjer se imena ulic spreminjajo skoraj hitreje, kot ljudje menjajo srajce med pripravami na naslednjo (plesno) zabavo, kjer poltenost nočnega življenja zaziba čute v stanje magične južnoameriške senzibilitete in kjer zgodbe iz preteklosti postanejo veliko bolj zanimive od žuboreče sedanjosti. Izvrstno in skrbno izpisana himna Buenos Airesu, ki se enako intenzivno posveča tako Alefu Jorga Luisa Borgesa kot tudi začetnim besedam v prvem zvočnem argentinskem filmu, ki na svojevrsten način konzumirajo pričujoče besedilo. Hipnotično.

Samo Rugelj

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...