Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 25 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Sušna doba

Gabriela Babnik
Sušna doba -22%
25,00 € 32,00 € Prihrani 7,00 €
Za pridobitev Buklinega bonusa v vrednosti 0,75 € se prijavite ali registrirajte
Na zalogi, rok dobave 1-3 delovne dni Brezplačna poštnina

Povej naprej

Založba Študentska založba
Zbirka Beletrina
Leto izdaje 2011
ISBN 978-961-242-394-0
Leto izdaje izvirnika 2011
Urejanje Mitja Čander

Tehnične lastnosti
trda vezava
14 x 21,5 cm
470 g
289 strani
Tip knjige
roman
Kategorije
leposlovje > leposlovni roman
slovensko leposlovje

Založnik o knjigi

Sušna doba popisuje ljubezensko razmerje, v katerem so stereotipne vloge obrnjene. Ona, dvainšestdesetletna oblikovalka prihaja iz srednjeevropskega miljeja, medtem ko je on, sedemindvajsetletni Afričan odraščal na ulici in je bil žrtev številnih zlorab. Tisto, kar ju druži, je osamljenost njunih teles, tragično otroštvo in predvsem čas harmatana, sušne dobe torej, ko tako narava kot ljubezen ne moreta zacveteti. Kmalu se umetnica zave, da praznih prostorov med njima ne ustvarjajo le barva kože in starostna razlika, pač pa predvsem njena pripadnost zahodni civilizaciji, v kateri je izgubila vse začrtane vloge – hčerke, žene in matere. Erotika ne preseže osamljenosti, potlačene skrivnosti iz preteklosti se vpletejo tudi v svet, ki se ji zdi trdnejši, bolj nedolžen. V roman se vpletajo magični realizem in fragmenti afriške politične realnost, posebno mesto pa je posvečeno tudi eni ključnih figur afriške kinematografije: senegalskemu režiserju Djibrilu Diopu Mambétyju.

Recenzija Bukla

Če je Gabriela Babnik (1979) že v svojem nagrajenem prvencu Koža iz bombaža (2007) odšla v Afriko in problematizirala poenostavljano medijsko predstavljanje Afrike, se po romanu V visoki travi (2009), v katerem je ostala na slovenskem podeželju, pri pasivni junakinji z ozkim mentalnim horizontom, v svojem najnovejšem delu Sušna doba spet vrača na črno celino, tokrat še z nekaj bolj radikalizirano družbeno-kulturno-partnersko pozicijo. Tokratna protagonista sta namreč srednjeevropejka v poznih srednjih letih, ki na afriški ulici naleti na mladega Afričana z božanskim telesom. Združi ju osamljenost njunih teles, razmerje pa počasi začne razkrivati izvore za nezmožnost komunikacije, ki ne ležijo zgolj v starostni razliki in barvi kože, temveč predvsem v različnih civilizacijah, iz katerih prihajata in v kateri je ona že povsem izgubila oziroma zapustila svojo tradicionalno žensko vlogo.

Renate Rugelj, Bukla 74-75

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...