Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 35 €
041 670 666(pon.-čet.: 8.30-16.00, pet.: 8.30-14.30)
0

Etika komunikacije

Adriano Fabris
Etika komunikacije

Zaradi različnih vzrokov v Buklini spletni knjigarni te knjige ni možno kupiti.
Za več informacij se obrnite na založbo (v kolofonu levo) ali v kako drugo knjigarno.

Založba Družina
Leto izdaje 2016
ISBN 978-961-04-0262-6
Naslov izvirnika Etica della comunnicazione
Leto izdaje izvirnika 2014
Prevod Jurij Verč
Spremna beseda Dean Komel

Tehnične lastnosti
mehka vezava
23 x 15 cm
260 g
146 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
družbene vede > sociologija
filozofija
psihologija in psihiatrija

Povej naprej

Založnik o knjigi

Knjiga Etika komunikacije nas opozarja, da je človek družbeno bitje in zato nujno prisiljen v izbiro bolj ali manj dobrega načina sporazumevanja. Avtor išče najboljša načela kakovostnega dialoga, saj je prepričan, da mora komunikacija predvsem izražati človeško odgovornost do izrekanja resnice.

- Kaj je etika?

- Čemu etika komunikacije?

- Kaj pomeni dobro komunicirati?

- Ali novinarji vplivajo na oblikovanje in vsakokratno spreminjanje pojma »realnosti«?

Brez etike je komunikacija prepuščena sama sebi

Recenzija Bukla

Avtor filozofske knjige o etiki komunikacije (kot veda se je izoblikovala in osamosvojila v drugi polovici 20. stoletja) je redni profesor moralne filozofije na Univerzi v Pisi. Ne moremo ne komunicirati, ne moremo se temu izogniti, če želimo z drugimi, pravzaprav kar z vsemi drugimi, deliti to, kar mislimo in kar preprosto smo. V slovenskem predgovoru h knjigi je med drugim zapisal, da je dobra komunikacija vedno tvegana; temeljna odgovornost dobre komunikacije je odgovornost do izrekanja resnice, kar je osrednje vprašanje za vsakogar, ki želi oblikovati etiko komunikacije. Komunikacija je delovanje, delujemo pa lahko bodisi dobro ali slabo. Knjiga poskuša odgovoriti na vprašanja kako in zakaj komunicirati ter predvsem kako in zakaj dobro komunicirati. Po priročniku bi morali poseči prav vsi, še posebej pa posredovalci informacij (na spletu, televiziji, pisanih medijih) – že zato, da bi prevetrili svoje izbire izrekanja resnice.

Sabina Burkeljca, Bukla 122

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...