Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 25 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Premagovanje anksioznosti za telebane

Charles H. Elliott, Laura L. Smith
Premagovanje anksioznosti za telebane
24,95 € 24,95 € Prihrani 0,00 €
Za pridobitev Buklinega bonusa v vrednosti 0,75 € se prijavite ali registrirajte
Na zalogi, rok dobave 1-3 delovne dni

Povej naprej

Založba Pasadena
Zbirka Za telebane
Leto izdaje 2010
ISBN 978-961-6661-16-4
Naslov izvirnika Overcoming Anxiety For Dummies
Leto izdaje izvirnika 2002
Prevod Emanuela Malačič Kladnik, Ana Šorc

Tehnične lastnosti
mehka vezava
23 x 18,5 cm
340 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
psihologija in psihiatrija

Založnik o knjigi

Nova uspešnica za telebane, ki bo marsikomu pomagala iz tesnobnih klešč anksioznosti. Obsežni priročnik Premagovanje anksioznosti za telebane je nepogrešljivo orodje za samopomoč v stiski, ko nas v kot stisnejo panični napadi, stres, tesnoba in ohromljujoč strah.

Naučite se tehnik sproščanja, prepoznavanja simptomov in sprožiteljev, spoznajte čuječnost, vedno bolj uveljavljen nov pristop pri spoprijemanju z anksioznostjo in depresijo, in še in še!

Avtorja knjige Depresija za telebane, dr. Charles H. Elliot in dr. Laura L. Smith, sta tokrat svoje znanje in izkušnje posvetila tistim, ki jih muči ena ali več oblik anksioznih motenj, tako pogostih duševnih motenj v svetu in pri nas.

Vsako od anksioznih motenj podrobno predstavita in pojasnita morebitne vzroke za njihov pojav - a brez skrbi, niste sami krivi, če se spopadate s katero od anksioznih motenj:

  • panična motnja,
  • generalizirana anksiozna motnja (GAM),
  • socialna fobija,
  • specifične fobije,
  • agorafobija,
  • post-travmatska stresna motnja (PTSM),
  • obsesivno-kompulzivna motnja (OKM).

V knjigi boste izvedeli vse o sprožiteljih anksioznosti, kako jih prepoznati in obvladati, spoznali pa boste tudi pristope k zdravljenju anksioznosti, od samopomoči in prakticiranja mišičnega in dihalnega sproščanja do kognitivno-vedenjske terapije in zdravljenja z zdravili.

Poučite se, kako lahko že z besednjakom povečujete in zmanjšujete anksioznost, kako na pozitiven način premislite zaskrbljujoče misli in hkrati preverite, katere anksiozne sheme obvladujejo vaš način razmišljanja ter kako jim vrniti milo za drago in jih ukrotiti. Izvedeli boste tudi, kako pomagati otroku ali bližnjemu z anksioznostjo.

Recenzija Bukla

Ste nenehno utrujeni in v stresu, za povrh pa vas pestijo težave s spancem? Morda našteti znaki razkrivajo anksioznost, ki tu in tam, kot pravita avtorja knjige, pesti vsakogar od nas. Kaj storiti, da se izognemo vzrokom za pojav te psihične motnje, in kako nad njene znake? Odgovore na vsa ta vprašanja boste našli v priročniku iz svetovno znane serije Za telebane. Knjiga se aktualne tematike ne loteva popreproščeno, ampak celovito in natančno. Dodani humorni vložki in komentarji avtorjev zmehčajo resnost vsebine in jo še bolj približajo uporabniku. Priročnik je zasnovan tako, da ga ni treba prebirati po vrsti, od začetka do konca, ampak se bralec lahko loti branja kjer koli. Izpopolnjena druga izdaja ponuja jasen vpogled v problematiko anksioznosti, razkriva vzroke za njen pojav ter natrosi obilo tehnik in napotkov za učinkovito sproščanje.

Vesna Sivec Poljanšek, Bukla 88

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...