Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 35 €
041 670 666(pon.-čet.: 8.30-16.00, pet.: 8.30-14.30)
0

3D od točke do upodobitve

Blaž Erzetič, Helena Gabrijelčič
3D od točke do upodobitve

Zaradi različnih vzrokov v Buklini spletni knjigarni te knjige ni možno kupiti.
Za več informacij se obrnite na založbo (v kolofonu levo) ali v kako drugo knjigarno.

Založba Pasadena
Leto izdaje 2010
ISBN 978-961-6661-11-9

Tehnične lastnosti
mehka vezava
21 x 21 cm
275 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
umetnost > grafično oblikovanje
računalništvo in tehnika
umetnost > film

Povej naprej

Založnik o knjigi

Računalniško generirane 3D risanke, posebni učinki v filmih, video igre, znanstvene vizualizacije in simulacije, stereoskopija, hologrami itd.

S 3D-jem se dnevno srečujemo. Določene aplikacije so nam v pomoč pri delu in študiju, druge pa nam prijetno zapolnijo prosti čas. Fascinacija nad to tehniko prikaza je očitna, saj je v zadnjih letih njena priljubljenost in uporabnost močno narasla.

Sploh vemo, kaj je 3D?
Kako deluje in kako ga zaznavamo?
Kako naredimo 3D sliko?

Knjiga nas vodi od najbolj preprostega gradnika – točke, pa do izdelave končne podobe. Dodatne razlage nam razložijo še pripadajoče procese percepcije prostora, svetlobe in gibanja.

Druga, izpopolnjena in razširjena izdaja, vsebuje prenovljene in dodatne primere, vključno s slikovnim gradivom, s čimer marsikateri postopek pridobi na nazornosti.

Dodani sta še dve popolnoma novi poglavji: Izdelava 3D slike v praksi in Galerija.

V prvemu izmed novih poglavij je prikazan postopek izdelave slike v nekaj, med uporabniki razširjenih in priljubljenih 3D programih, od začetka modeliranja pa do končne upodobitve, v drugem pa je zbirka presunljivih 3D grafik velikih svetovnih mojstrov te tehnike.


Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...