Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 29 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Kako do prvih mest na Googlu

Z Googlovo pomočjo do prepoznavnosti, večje prodaje in dobička
Tomaž Gorec
Kako do prvih mest na Googlu
41,00 €

Ta knjiga pri nas ni v prodaji!


Naša spletna stran je namreč tudi informativne narave, podobno kot revija Bukla. Za več informacij o knjigi se obrnite direktno na založbo, ki je knjigo izdala (navedena na levi).

Založba Spletni partner
Leto izdaje 2018
ISBN 978-961-94550-0-5
Leto izdaje izvirnika 2018

Tehnične lastnosti
mehka vezava
281 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
računalništvo in tehnika

Povej naprej

Založnik o knjigi

Bi želeli, da se vaša spletna stran pojavlja na prvih zadetkih v Googlu? Bi želeli prodati več svojih izdelkov in storitev ter povečati prepoznavnost vašega podjetja in vaših blagovnih znamk? V knjigi boste izvedeli vse informacije o tem, kako priti med prve zadetke na Googlu.

Avtor knjige je priznani SEO strokovnjak Tomaž Gorec, ki je znan tudi po tem, da stvari razloži na preprost in razumljiv način. Tako je napisana tudi ta knjiga, ki je primerna za popolne začetnike in tudi SEO strokovnjake.

Recenzija Bukla

Če ste kdaj iskali informacije o splet­nem marketingu, oglaševanju na družbenih omrežjih ali optimizaciji svoje spletne strani, potem ste gotovo naleteli na blogerske prispevke, predavanja in nasvete Tomaža Gorca, enega najbolj priznanih domačih strokovnjakov s tega področja. In res je bil zadnji čas, da je svoje znanje in dolgoletne izkušnje strnil tudi v knjižni obliki. Nastal je pregleden priročnik, namenjen vsem, ki se že ukvarjajo z digitalnim marketingom, vsem, ki skrbijo in urejajo kakršno koli spletno stran in bi želeli z Googlovo pomočjo doseči večjo prepoznavnost in boljšo prodajo, prav tako pa bodo knjige veseli vsi tisti, ki šele razmišljajo o vstopu v spletno vesolje. Gorec namreč svoj pregled sistematično začne povsem pri osnovah, od izbire prave domene, iskalnikom prijaznih URL naslovov, do izdelave spletne strani in spletnega gostovanja, loti pa se tudi pravilno napisanih vsebin, slik, naslovov in ključnih besed za čim boljšo optimizacijo. Za tiste, ki nekaj že vedo o SEO (searching engine optimization) postopkih, se odpravi še dlje v drobovje tega spletnega konglomerata in svetuje različne nadgradnje in zunanje povezave, ponudi pa tudi številne konkretne uspešne primere iz prakse. In kot se za tako knjigo spodobi, se ta zaključi s trženjem, najbolje kar na lastnem primeru. Veseli smo izvirnih priročnikov!

Renate Rugelj, Bukla 150

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...