Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 25 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Ko digitalno postane človek

tranformacija odnosov s kupci
Steven Belleghem
Ko digitalno postane človek
19,00 € 19,00 € Prihrani 0,00 €
Za pridobitev Buklinega bonusa v vrednosti 0,57 € se prijavite ali registrirajte
Na zalogi, rok dobave 1-3 delovne dni

Povej naprej

Založba Medijski partner
Leto izdaje 2017
ISBN 978-961-93710-9-1
Naslov izvirnika When digital becomes human
Leto izdaje izvirnika 2015
Prevod Marja Novak

Tehnične lastnosti
mehka vezava
23,5 x 25,6 cm
510 g
193 strani
Tip knjige
strokovna monografija
Kategorije
družbene vede > mediji in oglaševanje
računalništvo in tehnika

Založnik o knjigi

V dobi, ko imajo kupci dostop do velike količine podatkov o podjetju, njegovih izdelkih in tekmecih, postaja uporabniška izkušnja kot trajen vir konkurenčne prednosti čedalje bolj pomembna. A uspeh ni odvisen le od digitalne vpletenosti in odličnosti, saj pristop »digitalno najprej« zahteva tudi človeški dotik. V knjigi Ko digitalno postane človek Steven Van Belleghem raziskuje in pojasnjuje nova digitalna razmerja.
S številnimi globalnimi primeri organizacij, ki so uspešno preobrazile svoja razmerja s kupci, kot so Amazon, Toyota, ING, Coolblue, Nike in Starbucks, knjiga prikazuje, kako v digitalno strategijo vnesti čustva. Priročnik, ki združuje najpomembnejše premoženje podjetja – njegove ljudi in digitalne prednosti – , obravnava najnovejše teme s področja digitalnega marketinga in upravljanja uporabniške izkušnje, kot so ustvarjanje izkušenj v več kanalih hkrati, množica podatkov in napovedna analitika, zaščita zasebnosti, sodelovanje s kupci, množicanje in še veliko več.

• pojasnjuje, kako korak za korakom razviti uspešno strategijo odnosov s kupci v digitalni dobi;

• pokaže, kako dodati čustveno plast v digitalne odnose, kar podjetjem omogoča, da tekmujejo z relevantnostjo in vrednostjo kot tudi z učinkovitostjo in ceno;

• bralcem omogoča, da preobrazijo odnose s kupci s ciljem boljšega poslovnega uspeha ter večje vpletenosti in zvestobe kupcev.

Steven Van Belleghem je uspešen podjetnik, profesor in predavatelj. Je mnenjski voditelj na področju transformacije odnosov s kupci in prihodnosti na kupca osredotočenega marketinga. Nekdanji izvršni partner belgijske tržnoraziskovalne in svetovalne družbe InSites Consulting je profesor na poslovni šoli Vlerick Leuven Gent in avtor knjig The Conversation Manager (Voditelj dialogov), ki je prevedena tudi v slovenščino, in The Conversation Company (Podjetje dialoga).


Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...