Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 29 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Tek in maraton

Popolni vodnik
Tek in maraton
24,94 €

Ta knjiga pri nas ni v prodaji!


Naša spletna stran je namreč tudi informativne narave, podobno kot revija Bukla. Za več informacij o knjigi se obrnite direktno na založbo, ki je knjigo izdala (navedena na levi).

Založba Mladinska knjiga
Leto izdaje 2015
ISBN 978-961-01-3658-3
Naslov izvirnika The complete running and marathon book
Leto izdaje izvirnika 2014
Prevod Maja Šukarov
Urejanje Sanda Šukarov

Tehnične lastnosti
poltrda vezava
24 x 20 cm
580 g
192 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
šport in zdravje > tek

Povej naprej

Založnik o knjigi

PRIPRAVLJENI Poučite se o mehaniki teka, tekaški opremi, obutvi in oblačilih, prehrani in oskrbi s tekočino, pravilnem ogrevanju in ohlajanju ter vajah za krepitev telesa.
POZOR! Zmogljivost in moč razvijajte z raznovrstnimi programi za tek na 5 in 10 kilometrov, polmaraton in maraton. Z njimi boste lažje dosegli cilj, ne da bi tvegali izgorelost, naveličanost in običajne tekaške poškodbe.
ZDAJ! Poženite se cilju naproti, bodite ponosni na svoj dosežek in predvsem – uživajte!

Recenzija Bukla

Če ste eni od tistih, ki ste se v zadnjem času začeli ukvarjati z vztrajnostnim tekom in na to temo nimate še nobenega priročnika, potem je vodnik Tek in maraton prava knjiga za vas. Še posebej zato, ker že prvi stavek, ki odgovarja na izhodiščno vprašanje, zakaj teči, opozori: »Novinci prepogosto začnejo teči z veliko vnemo in polno močjo, po nepotrebnem se potiskajo preko meje bolečine in si tako naredijo več škode kot koristi.« No, če boste sledili zgledom tega kompaktnega, grafično izvrstno oblikovanega (zaščitni znak založbe Dorling Kindersley) in bogato informativnega priročnika, se vam to ne bo zgodilo. Knjiga vas popelje skozi šest poglavij, v katerih razumljivo, a strokovno utemeljeno predstavi vaše telo kot tekaško orodje in laboratorij, preigra vse nianse priprav na tek – od opreme, prek prehrane do ogrevalnih in ohlajevalnih vaj – , nadaljuje z načrtovanjem tekaških treningov različnih dolžin in z vajami za splošno krepitev telesa, se posebej posveti dnevu tekme in sklene s splošnim poglavjem o skrbi za telo, da bo to lahko še dolgo časa z veseljem teklo. Pravi priročnik za letošnjo tekaško pomlad, po katerem lahko posežejo tudi izkušeni tekači.

Samo Rugelj, Bukla 109

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...