Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 25 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Joga za čustveno ravnovesje

Enostavne vaje za lajšanje tesnobe in depresije
Bo Forbes
Joga za čustveno ravnovesje -50%
12,35 € 24,70 € Prihrani 12,35 €
Za pridobitev Buklinega bonusa v vrednosti 0,37 € se prijavite ali registrirajte
Na zalogi, rok dobave 1-3 delovne dni

Povej naprej

Založba Gnostica
Leto izdaje 2011
ISBN 978-961-229-114-3
Naslov izvirnika Yoga for Emotional Balance
Podnaslov izvirnika Simple Practises to Help Relieve Anxiety and Depression
Leto izdaje izvirnika 2011
Fotografije Thibaut Fagonde
Prevod Jedrt Maležič
Urejanje Jurij Popov

Tehnične lastnosti
mehka vezava
23 x 14 cm
340 g
276 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
šport in zdravje > zdravo življenje in alternativna medicina
osebna rast, duhovnost in ezoterika

Založnik o knjigi

Čustveno ravnovesje lahko dosežemo, če negujemo tako inteligenco telesa kot uma. Bo Forbes, psihologinja in učiteljica joge, predstavlja vključujoč, na umu in telesu utemeljen pristop k zdravljenju tesnobe, depresije in kroničnega stresa. V tej knjigi ponuja nekaj najpomembnejših učenj in vadb, vključno z naslednjimi:

  • enostavni načini razumevanja čustvenih vzorcev;
  • pregled treh glavnih ovir do čustvene blaginje;
  • pet orodij za gradnjo čustvenega ravnovesja;
  • zaporedja krepčilne joge, ki uravnovešajo tesnobo in lajšajo depresijo;
  • vaje, osredotočene na dih in telo, ki umirijo um in poživijo telo.

Tehnike v tej knjigi, ki izvirajo iz klasične joge, vendar so podprte s psihologijo in znanostjo, vam bodo pomagale ustvariti napredne in trajne spremembe.

Recenzija Bukla

Mnogo ljudi ob omembi joge pomisli na človeško telo, zvito v nenavadnih položajih, dolge ure meditacije in zapleteno vzhodnjaško filozofijo. Dr. Bo Forbes, klinična psihologinja in učiteljica joge, je v svojo terapevtsko prakso že na začetku kariere začela vnašati elemente joge, saj je bila prepričana, da psihoterapija in joga naravno sodita skupaj. Po njenem prepričanju je jogijska terapija primerna za vse ljudi, še posebno pa za tiste, ki se pogosto srečujejo s stresom, čemernostjo, zaskrbljenostjo, depresijo ali žalostjo. Velik del knjige je tako namenjen spoznavanju dihalnih in telesnih vaj, ki vodijo do čustvenega ravnovesja, taki vadbi pravijo tudi krepčilna terapevtska joga.

Renate Rugelj

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...