Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 25 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Skuhajmo skupaj

Osebni vodnik za pripravo hrane, ki ne redi
Vida Petrovčič
Skuhajmo skupaj
12,45 €

Zaradi različnih vzrokov pri nas te knjige ne morete kupiti. Naša spletna stran je namreč tudi informativne narave, podobno kot revija Bukla. Za več informacij o knjigi se obrnite direktno na založbo, ki je knjigo izdala (navedena na levi).

Povej naprej

Založba Orbis
Leto izdaje 2007
ISBN 978-961-6372-55-8
Fotografije Dajana Milanič

Tehnične lastnosti
mehka vezava
22 x 16 cm
115 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
šport in zdravje > zdravo življenje in alternativna medicina
kulinarika, dom in vrt > kuharski priročniki

Založnik o knjigi

Kaj naj danes skuham? Rižoto smo jedli včeraj, goveja juha je rezervirana za nedeljo, mogoče zrezek in krompir Ä že spet! Toliko kuharskih knjig, toliko hrane, pa vsak dan isto vprašanje. Če ste se odločili shujšati se je pojavilo še dodatno vprašanje: Kako kuhati, da bom skuhala navadne jedi za družino in dietne zase? Kako naj torej nekdo, ki hujša, preživi v družini, ki ne hujša? Prvo navodilo je: pijte in jejte! Nikar ne izpuščajte obrokov, sedite z družino in prijatelji skupaj za mizo, ne izogibajte se hrani in pijači. Vedite se kot da ni nobene spremembe. Sprememba bo samo na vašem krožniku. Skupno prehranjevanje je bistvo doma, družine in družabnega življenja. Kako torej uspešno kuhati in hujšati hkrati? Pred vami je knjiga, ki je odgovor na vsa ta vprašanja. V njej boste spoznali, katere jedi in njihove sestavine jesti in kuhati in katerih ne, če želimo shujšati med ljudmi, ki jim ni treba hujšati. Kako vsakdanje recepte preprosto prirediti v shujševalne, ne da bi porabili dvakrat več časa in denarja. Kaj kupiti na tržnici ali v trgovini? Nikoli se ne odpravite po nakupih brez seznama stvari, ki jih potrebujete. Kako sploh jesti in kaj naročiti v restavraciji? In kako zdržati ob polni mizi ter obdržati težko izgubljene kilograme med ljudmi, ki ne hujšajo? Če mislite, da je prehranjevanje z živili z malo ogljikovimi hidrati in nizkim glikemičnim indeksom dolgočasno, se motite. Pravzaprav so obroki še pestrejši in zanimivejši, le pripraviti se morate malo drugače. Sestavljali bomo nove kombinacije živil, preoblikovali utečene recepte in navade, odkrivali nove svetove okusov, da ne boste le shujšali, marveč novo, nižjo težo tudi obdržali. Kuhajmo torej skupaj!


Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...