Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 25 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Ultraman

Kako sem premagal alkoholizem in krizo srednjih let, postal eden najvzdržljivejših ljudi na planetu in odkril samega sebe
Rich Roll
Ultraman
27,95 €

Zaradi različnih vzrokov pri nas te knjige ne morete kupiti. Naša spletna stran je namreč tudi informativne narave, podobno kot revija Bukla. Za več informacij o knjigi se obrnite direktno na založbo, ki je knjigo izdala (navedena na levi).

Povej naprej

Založba Planet
Leto izdaje 2013
ISBN 978-961-93393-1-2
Naslov izvirnika Finding Ultra
Podnaslov izvirnika Rejecting Middle Age, Becoming One of the World's Fittest Men, and Discovering Myself
Leto izdaje izvirnika 2012
Prevod Svetlana Kodrič
Urejanje Damjan Likar

Založnik o knjigi

Ultraman je neverjetna, a resnična pripoved Richa Rolla o eni najbolj spoštovanja vrednih telesnih preobrazb v srednjih letih, kar jih je videl svet.

Recenzija Bukla

Ultraman je še ena prevodna knjiga o teku, ki se je v kratkem času pridružila Jurekovi Jej in teci in Journetovi Teči ali umreti. Njen junak in prvoosebni pripovedovalec je Rich Roll, ki je bil pri svojih štiridesetih letih tipični predstavnik ameriškega srednjega razreda: izgorel v službi, prevečkrat napojen z alkoholom in precej klavrnega videza, kljub temu, da je bil nekdanji športnik. Potem pa se je nekega dne uzrl v zrcalu v tej svoji bedi in se zaobljubil, da bo iz sebe naredil novega človeka. To je knjiga o njegovi preobrazbi v izjemno pripravljenega triatlonca, ki je bila tlakovana izključno z rastlinsko prehrano, pri čemer Roll prvoosebne spomine prepleta tudi z raznimi tekaškimi izkušnjami in nasveti, ki mu jih je dal njegov (neformalni) trener, ko je Roll ugotovil, da je z nivojem svoje pripravljenosti zadel ob nevidni plafon in ni mogel več napredovati. »Amaterji delajo osnovno napako s tem, da takrat, ko bi morali trenirati intenzivno, to počnejo preveč ležerno, takrat pa, ko bi se morali s tekom regenerirati, tečejo preveč intenzivno,« je eden od naukov, ki je tudi spodaj podpisanega spodbudil, da bo še več svojega tekaškega časa preživel v t. i. coni 2, torej coni ugodja, v kateri je srčni utrip pod 140 udarcev na minuto.

Samo Rugelj, Bukla 91-92

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...