Kako pri filmu govori denar
Založba | UMco |
Leto izdaje | 2012 |
ISBN | 978-961-6803-32-8 |
Urejanje | Samo Rugelj |
mehka vezava
23 x 15,5 cm
200 g
109 strani
Tip knjige
strokovna monografija
Kategorije
umetnost > film
knjige umco
družbene vede > ekonomija
Založnik o knjigi
Film je umetnost in posel hkrati, obenem pa je to ustvarjalni odraz nacionalno-kulturnih interesov in/ali vrednot ter del globalnega trga zabavne industrije. Filmska distribucija v Ameriki se je v začetku 20. stoletja razdelila na dve področji: na velike in na neodvisne distributerje. Glavna razlika med njimi je v tem, da veliki distributerji nadzorujejo večino denarja iz kino prikazovanj, saj filme prikazujejo v velikih kinocentrih, medtem ko so neodvisni distributerji bolj vezani na manjše in manj komercialne, t.i. art kinodvorane ter redko dosežejo uspehe in gledanost filmskih uspešnic, ki jih večinoma distribuirajo veliki distributerji. Ali torej sploh obstajajo načini s katerimi lahko neodvisni distributerji uspešno konkurirajo velikim? Pričujoča knjiga izhaja iz obravnave teorije strateškega partnerstva, marketinških strategij in filmske industrije ter povezovanja neodvisnih filmskih distributerjev kot dejavnika ekonomske uspešnosti marketinških aktivnosti sodelujočih podjetij.
V delu je prikazano redko obdelano področje strateškega povezovanja neodvisnih filmskih distributerjev v državah srednje in vzhodne Evrope, zainteresiranemu bralcu pa ta knjiga nudi dober vpogled v delovanje distribucijskega segmenta filmske industrije, ki je, kolikor mu dovoljuje velikost trga, razvit tudi pri nas.
Sorodne knjige
- -10% 3 za 2 Gnilo rdeče Osupljiva mednarodna raziskava o paradižniku, ki konča na vašem krožniku 22,41 € 24,90 € Prihrani 2,49 € Dodaj v košarico
- -10% 3 za 2 Zlati holokavst: Izvor cigaretne katastrofe in poziv k njeni odpravi Kako so proizvajalci cigaret ustvarili popoln stroj za zasvojenost in posledice kajenja napravili za »lanski sneg« 26,01 € 28,90 € Prihrani 2,89 € Dodaj v košarico
- -10% 3 za 2 Zakaj narodi propadajo Izvori moči, blaginje in revščine na različnih koncih sveta 26,01 € 28,90 € Prihrani 2,89 € Dodaj v košarico
- -10% 3 za 2 Razpon Zakaj v dobi hiperspecializacije še kar naprej zmagujejo raznovrstneži 22,41 € 24,90 € Prihrani 2,49 € Dodaj v košarico
- -10% 3 za 2 Trg in stolp Omrežja, hierarhije in boj za globalni vpliv 26,01 € 28,90 € Prihrani 2,89 € Dodaj v košarico
- Mit o letu 1648 Razred, geopolitika in nastanek novoveških mednarodnih odnosov 32,00 € Dodaj v košarico
- -10% 3 za 2 Psihologija denarja Brezčasni nauki o premoženju, pohlepu in sreči 22,41 € 24,90 € Prihrani 2,49 € Dodaj v košarico