Knjiga
Izdelovalci
Nova industrijska revolucija
Izvirnik:
Makers; The New Industrial Revolution (2012)
Makers
Prevod: Sandi Kodrič
Urejanje: Samo Rugelj
Založba: UMco, 2013
Zbirka: Angažirano
mehka vezava, 255 str.
Mere: 21x15 cm
ISBN: 978-961-6803-70-0
Redna cena: 24,90 €
Popust: 10,00 %
Prihranek: 2,49 €
Spletna cena: 22,41 €
V ceno je vključen 9,5% DDV
Na zalogi, rok dobave 3-4 dni
Založnik o knjigi

Izdelovalci so najnovejša knjiga Chrisa Andersona, enega najbolj znanih ameriških publicistov (Dolgi rep, Brezplačno), s katero zaokrožuje svojo analizo pomembnih sprememb različnih poslovnih modelov v tretjem tisočletju. Tokrat, v Izdelovalcih, Anderson poveže najboljše od obeh sedanjih svetov, napredne tehnike proizvajanja snovnih izdelkov in najnovejše pridobitve spletnih informacijskih tehnologij, od družbenih omrežij, ki pomagajo razvijati čim bolj dodelane izdelke, pa do spletnih strani, ki omogočajo financiranje novih projektov. V taki združitvi vidi novo veliko priložnost za podjetnike 21. stoletja.

Še pred nekaj desetletji je moral inovator običajno prodati izdelek ali idejo zanj velikemu podjetju ali tovarni, če je želel, da pride do množične proizvodnje. Sedaj je klasična proizvodnja v novi, izdelovalski obliki dostopna tudi žepnim podjetjem. Nov poslovni pristop k razvijanju izdelkov namreč omogoča nove proizvodne koncepte tudi manjšim podjetjem znotraj manjših držav, v tem smislu pa se v okviru aktualnega slovenskega gospodarskega položaja, ki kronično potrebuje nove podjetniške vizije, Izdelovalci kažejo tudi kot izjemno pomembna knjiga, ki lahko spodbudi tako širši kot individualni premislek o naši prihodnosti na družbenogospodarskem področju. Anderson nas na nov podjetniški teren, »novo industrijsko revolucijo«, kot ji pravi sam, popelje preko osebne izkušnje. Ta izvira iz  družinske tradicije njegovega deda in se razprostira vse do lastnih izdelovalskih načrtovanj, ko je preko igranja s svojimi otroki prišel do ideje, ki jo je kasneje razvil v podjetniško dejavnost spodobnega poslovnega obsega. Ob tem pa nam postreže tudi z mnogimi drugimi uspešnimi izdelovalskimi podjetniškimi primeri, ki ves čas spodbujajo k lastnim poskusom v tej smeri. Inspirativna podjetniška knjiga za 21. stoletje!

 

CHRIS ANDERSON (1961) je eden najbolj prepoznavnih sodobnih ameriških piscev in publicistov, avtor mnogih člankov za najboljše svetovne revije, kot so Science, Nature in Economist, ki je zaslovel leta 2006 s knjigo Dolgi rep. Ta je kmalu po izidu postala ena najpomembnejših družbeno aktualnih knjig naslednje petletke. Anderson je v njej nazorno in vizionarsko pokazal, kako je prihodnost poslovanja, tudi založniškega, v večji prodaji manj množičnega, pri čemer je tu v zadnjem desetletju bistveno vlogo seveda igral internet. Svojo detekcijo aktualnih družbeno poslovnih gibanj je Anderson nadaljeval s knjigo Brezplačno (2009), v kateri je analiziral tržne prijeme novih ekonomij, v okviru katerih ponudniki proizvodov in storitev na različne načine ponujajo delno brezplačne usluge in proizvode, ki pa jih s premišljeno zastavljeno poslovno politiko nekje v nadaljevanju ali pa s strani vseeno zaračunavajo. Andersona imajo za enega najvplivnejših publicistov današnjega časa, Izdelovalci pa so njegovo zadnje delo, s katerim zaokrožuje svojo analizo pomembnih sprememb različnih poslovnih modelov v tretjem tisočletju.