Deset razlogov, da takoj ukinete račune na družbenih medijih
Jaron LanierLeto izdaje | 2024 |
ISBN | 978-961-01-7349-6 |
Naslov izvirnika | Ten arguments for deleting your social media accounts right now |
Leto izdaje izvirnika | 2018 |
Prevod | Mitja Pucer |
poltrda vezava
20,8 x 14,8 cm
360 g
222 strani
Tip knjige
osebna rast
Kategorije
družbene vede
računalništvo in tehnika
Založnik o knjigi
Znani znanstvenik po lastnih izkušnjah opisuje, kako so zlonamerne in škodljive plati svetovnega spleta sčasoma prevladale nad pozitivnimi.
Argumenti za sprostitev iz digitalnega ujetja
Jaron Lanier, svetovno znan znanstvenik, ki nas je prvi opozoril na nevarnosti družbenih medijev, v svoji knjigi s pomočjo svojega strokovnega znanja obrazloži, kako delujejo družbeni mediji in zakaj so strupeni učinki socialnih omrežij v samem jedru njihovega načrta, ter z desetimi preprostimi argumenti pojasni, zakaj osvoboditev od njihovega vpliva preobrazi vaše življenje in svet na bolje. Kaj naj storimo, če smo v resnici nesrečni, zasvojeni z iluzijo »povezanosti« in pod nenehnim nadzorom tistih, ki z manipulacijo spreminjajo naše vedenje ter skrivaj izkoriščajo naše podatke?
»Če pri udeležbi na spletnih platformah opazite nekaj grdega v sebi, negotovost, zlobo, občutek manjvrednosti ali željo po izbruhu besa, gon po zatiranju nekoga, potem platformo zapustite. Zelo preprosto.«
Recenzija Bukla
Najbrž si je že marsikdo obljubil, da bo manj »visel« na družbenih omrežjih ali pa da jih bo celo za vedno zapustil. Če za to potrebujete dodatno spodbudo, jo boste gotovo našli v knjigi Deset razlogov, da takoj ukinete račune na družbenih medijih iz leta 2018, ki jo je napisal Jaron Lanier, računalničar, vizualni umetnik in filozof. V njej je – še preden se je po njenem izidu izkazalo, da obstajajo podjetja, kot je (bilo) denimo Cambridge Analytica, ki je želela vplivati na odločitve volivcev – Lanier ostro nastopil proti družbenim omrežjem in njihovemu vplivu na posameznika in njegovo zmožnost nadaljnjega razumnega razmišljanja. S številnimi primeri in navedbami je namreč pokazal, kako algoritmi izza družbenih omrežij natančno spremljajo posameznikove izbire, s tem pa tudi njegove osebne preference, potem pa ga lahko spretno in zasvojljivo usmerjajo proti želeni dejavnosti, bodisi da gre za nakup določenega izdelka ali pa odločitev za določenega političnega kandidata. Uporabno!
Samo Rugelj, Bukla 178
© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.
Sorodne knjige
- -10% Pogovarjanje z neznanci Kaj moramo vedeti o ljudeh, ki jih ne poznamo 22,41 € 24,90 € Prihrani 2,49 € Dodaj v košarico
- -10% Heineken v Afriki Najbolje varovana skrivnost pivovarske multinacionalke 24,21 € 26,90 € Prihrani 2,69 € Dodaj v košarico
- -10% Svetla prihodnost Kako so nekatere države rešile podnebne spremembe, druge pa jim lahko sledijo 22,41 € 24,90 € Prihrani 2,49 € Dodaj v košarico
- V senci vélikih mojstrov Vprašanje žensk v kitajski filozofiji na primeru dveh sodobnih tajvanskih filozofinj 19,90 € Dodaj v košarico