Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 35 €
041 670 666(pon.-čet.: 8.30-16.00, pet.: 8.30-14.30)
0

Uprizoritvene umetnosti, migracije, politika

Slovensko gledališče kot sooblikovalec medkulturnih izmenjav
Uprizoritvene umetnosti, migracije, politika

Zaradi različnih vzrokov v Buklini spletni knjigarni te knjige ni možno kupiti.
Za več informacij se obrnite na založbo (v kolofonu levo) ali v kako drugo knjigarno.

Založba Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izdaje 2018
ISBN 978-961-06-0000-8
Urejanje Barbara Orel

Tehnične lastnosti
mehka vezava
23,5 x 16,5 cm
900 g
504 strani
Tip knjige
strokovna monografija
Kategorije
umetnost > gledališče
družbene vede > etnologija in antropologija
družbene vede > politika

Povej naprej

O knjigi

Monografija Uprizoritvene umetnosti, migracije, politika. Slovensko gledališče kot sooblikovalec medkulturnih izmenjav se osredotoča na slovensko gledališko ustvarjalnost v 20. in 21. stoletju skozi prizmo politike, estetike in etike medkulturnih izmenjav. Knjiga zaradi vsebinske, jezikovne in metodološke dostopnosti nagovarja tako teatrologe in raziskovalce s področij kulturologije, humanistike ter družboslovja kot tudi širše občinstvo, zainteresirano za medkulturni dialog in mednarodna sodelovanja.

Recenzija Bukla

Obsežna monografija, ki jo je skrbno uredila Barbara Orel, raziskuje nadvse pomembno vprašanje: prepletanje različnih kultur na slovenskih gledaliških deskah, saj Slovenija leži na stičišču slovanske, germanske in romanske kulture, kar omogoča bogato izmenjavo vplivov. Že prva pričevanja o slovenskem gledališču prikazujejo njegovo hibridno kulturno poreklo; prvo ohranjeno dramsko besedilo v slovenskem jeziku je prevod nekaj prizorov iz Molièrovega Georgea Dandina (1670), Škofjeloški pasijon (1721) kapucina Lovrenca Marušiča, ki je najstarejše v celoti ohranjeno besedilo, pri nas namenjeno uprizarjanju, pa je trijezično, spisano v slovenskem, nemškem in latinskem jeziku. V delu skušajo avtorji zajeti predvsem čas 20. stoletja, ko je slovenski prostor postal sestavni del večkulturne skupnosti jugoslovanskih narodov, in 21. stoletje, v katerem se je pridružil evropski integraciji. Vsekakor raziskava, ki ponuja močno odskočno desko za vse nadaljnje raziskave medkulturnih povezav v gledališču in umetnosti nasploh.

Vanja Jazbec, Bukla 140

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...