Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 35 €
041 670 666(pon.-čet.: 8.30-16.00, pet.: 8.30-14.30)
0

Vplivneži

Ideologija oglaševalnih teles
Ole Nymoen, Wolfgang M. Schmitt
Vplivneži Novo
25,00 € 25,00 € Prihrani 0,00 €
Na zalogi, dobava 1-5 delovnih dni

Knjigo zavijemo v darilni papir in zavežemo s trakom. Račun prejme kupec, knjigo obdarovanec.

2,90 €


Založba Krtina
Zbirka Krt
Leto izdaje 2023
ISBN 978-961-260-159-1
Knjiga je izšla s finančno podporo JAK RS.
Naslov izvirnika Influencer
Leto izdaje izvirnika 2021
Prevod Marko Bratina

Tehnične lastnosti
mehka vezava
19,5 x 13,5 cm
220 g
175 strani
Tip knjige
strokovna monografija
Kategorije
družbene vede
družbene vede > ekonomija
družbene vede > mediji in oglaševanje
družbene vede > sociologija

Povej naprej

Založnik o knjigi

Večina starejših od trideset let jih pravzaprav ne pozna niti po imenu, mlajšim pa so vzor, ki mu sledijo – vplivneži. Ti mladi odrasli in celo otroci se redno snemajo pri na videz vsakdanjih opravilih, v svoje nasvete, bodisi o hrani, vadbi, modi, ličenju bodisi o uspehu in potovanjih, pa spretno umeščajo reklamirane izdelke ali povezave. S posnetki, ki jih prek družbenih omrežij delijo s svojimi oboževalci, tako zaslužijo za preživetje – ali celo bogastvo. Za Oleja Nymoena in Wolfganga M. Schmitta so vplivneži simptomatičen pojav sodobnega časa. Zdi se, da v družbi propada uresničujejo sanje o uspehu, saj skozi filtriran in fotošopiran glamur poznega kapitalizma v poslovni model komercialnega interneta uvajajo revolucionarni način oglaševanja. A na duh časa vplivajo, navkljub svoji domnevni modernosti, povsem drugače: s propagiranjem nazadnjaških vzorov, konzumerizma in togih telesnih idealov prispevajo h konservativnim odzivom.

Ole Nymoen in Wolfgang M. Schmitt sta nemška avtorja mlajše generacije, javnosti znana predvsem po skupnem podcastu Wohlastand für Alle.


Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...