Založba | UMco |
Zbirka | Knjige o knjigah |
Leto izdaje | 2006 |
ISBN | 978-961-6445-57-3 |
Urejanje | Samo Rugelj |
Tehnične lastnosti
mehka vezava
21 x 15 cm
280 g
190 strani
Tip knjige
zbornik
Kategorije
književnost in jezikoslovje > knjige o knjigah
knjige umco
družbene vede > ekonomija
družbene vede > založništvo in bibliotekarstvo
mehka vezava
21 x 15 cm
280 g
190 strani
Tip knjige
zbornik
Kategorije
književnost in jezikoslovje > knjige o knjigah
knjige umco
družbene vede > ekonomija
družbene vede > založništvo in bibliotekarstvo
Založnik o knjigi
Zbornik Zgubljeno v prodaji izpred dveh let je razkril sedem raznovrstnih, kompleksnih in jasnih pogledov na položaj slovenske knjige med državo in trgom v tretjem tisočletju. Avtorji besedil (uredniki, profesorji in publicisti) so takrat ugotavljali, da se je v času samostojne Slovenije število izdanih knjižnih naslovov podvojilo, naklade so se razpolovile, zaznali so upad prodaje, močno pa se je povečal obisk v knjižnicah.
Sedaj je pred nami Slovenska knjiga včeraj in jutri, pod katero se je podpisalo šest avtorjev in dve avtorici: štirje so svoje takratne poglede na prihodnost slovenske knjige zapisali že v knjigi Zgubljeno v prodaji, pridružujejo pa se jim še štirje novi pronicljivi intelektualci s svojimi prispevki. Majo Breznik, Zdravka Dušo in Manco Košir so zamenjali Meta Grosman, Andreja Milošič, Mitja Čander in Evald Flisar. Koncept zbornika temelji na prehodu od eksplicitnih, na številkah osnovanih podatkih o podpori in financiranju knjige na Slovenskem, k nekoliko bolj sofisticiranim pristopom k problematiki domače knjige, saj se zbornik izteče v mehkejšo linijo s prispevkom pisatelja Flisarja o pisatelju in knjigi v prostoru in času. Ob branju pričujočega zbornika se bodo pred vami izrisali model podpore domači knjigi v zadnjih letih, pozicija slovenskega založništva po prehodu iz socializma v kapitalizem, kontrast med bleščečimi knjižnimi statistikami in turobno univerzitetno infrastrukturo, pomen knjižnega urednika v času globalizacije, posledice povečanega davka na knjige in težave nekomercialnih založb, razvoj bralnih strategij za uspešnejšo literarno socializacijo in položaj knjige v javnem interesu. Knjiga kot medij je doživela izjemno naglo rast z razvojem in s širjenjem izobraževanja v uspešnih razvijajočih se družbah. Zato sta njena razširjenost in uporaba pomembna pokazatelja krepitve in trdnosti družbe znanja. Nekateri odgovori na to, kakšna bo v tem smislu prihodnost Slovenije, vas čakajo tudi v tej knjigi.Sorodne knjige
- -10% Napisani svet Kako so zgodbe oblikovale ljudi, zgodovino in civilizacije 24,21 € 26,90 € Prihrani 2,69 € Dodaj v košarico
- -10% Knjiga in bralci VI Bralna kultura in nakupovanje knjig v Sloveniji v letu 2019 17,91 € 19,90 € Prihrani 1,99 € Dodaj v košarico
- -10% Zgubljeno v prodaji Slovenska knjiga med državo in trgom v tretjem tisočletju 18,41 € 20,45 € Prihrani 2,05 € Dodaj v košarico
- -10% Zgodovina knjige skozi knjige Od prvih zapisov do e-knjige 26,01 € 28,90 € Prihrani 2,89 € Dodaj v košarico
- -10% Knjiga in bralci V Bralna kultura in nakupovanje knjig v Sloveniji 13,41 € 14,90 € Prihrani 1,49 € Dodaj v košarico