Vsi drugi se imenujejo ljubezen
Peter Zobectrda vezava
21 x 14 cm
700 g
645 strani
Tip knjige
biografija
Kategorije
umetnost > film
biografije in spomini > avtobiografija
Založnik o knjigi
Vsi drugi se imenujejo ljubezen je izčrpno avtobiografsko delo enega najbolj prepoznavnih slovenskih ustvarjalcev s filmskega področja. Avtor Peter Zobec v knjigi predstavlja svojo razgibano življenjsko zgodbo, ki jo je popisal v zadnjih letih pred smrtjo. V njej razgrinja svoje otroško in mladostno obdobje, spomine na svojo družino, počitnikovanja, obdobje šolanja, spomine na 2. svetovno vojno, ki jo je dočakal v Beogradu. Preko obdobja študija, Peter Zobec v delu popisuje tudi svojo bogato kariero asistenta režije, organizatorja in režiserja masovnih prizorov pri številnih sloven skih in jugoslovanskih filmih ter televizijskih serijah, sodelovanje pri številnih koprodukcijskih celovečernih in televizijskih filmih, svoje delo in potovanja v tujino ... Vsi drugi se imenujejo ljubezen je intimna in odkritosrčna življenjska pripoved, obenem pa tudi dragocena kronika zakulisja slovenske in jugoslovanske kinematografije.
Recenzija Bukla
Petra Zobca (1932– 2012), legendarnega slovenskega filmskega delavca, občasnega igralca, statista, asistenta režiserjev, režiserja množičnih scen in aktivnega udeleženca štirih desetletij slovenske kinematografije, smo do zdaj kot (avto)biografa in popisovalca slovenske filmske zgodovine iz prve roke že spoznali v knjigah Od Krima do Krima (2006) ter Od daleč in blizu (2009), kjer so zapisani njegovi pogovori s filmsko pedagoginjo Mirjano Borčić. Avtobiografske zapise, iz katerih je nastala knjiga Vsi drugi se imenujejo ljubezen, je Zobec pisal več let, vendar jih ni uspel urediti v končno obliko. Zato je uredniško in redaktorsko delo prevzel Marcel Štefančič, jr., ki je s svojim filmskim znanjem uspel rešiti mnoge kronološke in druge nejasnosti ter Zobčevo besedilo ustrezno zaokrožiti. Kar dobimo, je inspirativna avtobiografija, v kateri je Zobec po mladostnih letih, ki jih je preživel tudi v Beogradu, in začetnih dvomih, kam naj se usmeri poklicno, svojo življenjsko misijo našel v filmu, kjer je v naslednjih desetletjih presežno in v raznih vlogah sodeloval pri raznoterih domačih in tujih projektih. S svojim šegavim memoarskim pisanjem, ki buhti od anekdot, dejstev in njegovih strastnih življenjskih prepričanj, pa se je v slovensko filmsko zgodovino, kljub temu, da se ni samostojno podpisal pod režijo kakega celovečernega filma, zapisal kot unikaten in pomemben lik, zanamcem pa pustil dovolj zapisov, iz katerih bodo še naprej rekonstruirali slovensko filmsko dogajanje v njegovem času.
Samo Rugelj, Bukla 109
© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.
Sorodne knjige
- -10% Spider-man ali stripovski junaki na filmskem platnu 3,72 € 4,13 € Prihrani 0,41 € Dodaj v košarico
- -10% Reševanje malega Nema Zgodba o malem velikem Pixarju 3,72 € 4,13 € Prihrani 0,41 € Dodaj v košarico
- -10% Slovenski film 2.0 Kritična enciklopedija slovenskega celovečernega filma 1991–2016 22,41 € 24,90 € Prihrani 2,49 € Dodaj v košarico
- -10% Maškarada Strašne fantazije slovenskega filma (1948–1990) 26,91 € 29,90 € Prihrani 2,99 € Dodaj v košarico
- -10% V isto reko ne moreš stopiti dvakrat Filmska nadaljevanja prihodnosti 3,72 € 4,13 € Prihrani 0,41 € Dodaj v košarico
- -10% Poslušajmo filme Filmska glasba skozi žanre in druge svetove 17,91 € 19,90 € Prihrani 1,99 € Dodaj v košarico
- -10% Kruh in mleko Scenarij za celovečerni igrani film 6,49 € 7,21 € Prihrani 0,72 € Dodaj v košarico
- -10% Državljan Kane Mit o najboljšem filmu vseh časov 11,16 € 12,40 € Prihrani 1,24 € Dodaj v košarico