Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 35 €
041 670 666(pon.-čet.: 8.30-16.00, pet.: 8.30-14.30)
0

Ne čakaj na stranke

Kako v poplavi ponudb pridobiti stranke in jih obdržati
Maja Golob
Ne čakaj na stranke

Zaradi različnih vzrokov v Buklini spletni knjigarni te knjige ni možno kupiti.
Za več informacij se obrnite na založbo (v kolofonu levo) ali v kako drugo knjigarno.

Založba Spago
Leto izdaje 2019
ISBN 978-961-94180-4-8
Leto izdaje izvirnika 2020
Spremna beseda Sandi Češko

Tehnične lastnosti
poltrda vezava
21,5 x 15,5 cm
320 g
191 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
družbene vede > ekonomija

Povej naprej

Založnik o knjigi

‘Ne čakaj na stranke’ je knjiga, ki bo spremenila vaš pogled na odnose s strankami.

Vsebuje ideje, ki vam lahko pomagajo oblikovati učinkovitejšo komunikacijo s strankami. Ne boste več razmišljali o tem, kaj lahko od strank dobite, temveč kaj jim lahko ponudite.

O avtorici

Maja Golob, univ. dipl. ekon, je priznana strokovnjakinja s področja marketinga in odnosov s strankami, poslovni coach, predavateljica in avtorica številnih člankov o marketingu, prodaji, vodenju, poslovni in osebni rasti.

Je članica Društva za marketing Slovenije, mednarodne coaching zveze ICF, Združenja manager in gostujoča predavateljica na Fakulteti za podjetništvo Gea College. Že 27 let podjetjem pomaga krepiti odnose s strankami. Podjetju Spago, ki ga vodita s partnerjem, zaupajo najuglednejša slovenska podjetja. Maja je tudi avtorica knjižne uspešnice Ne čakaj na vikend – kako uskladiti delo, družino in čas zase.

Verjame, da so v življenju in poslu najpomembnejši odnosi, k srčnim odnosom pa spodbuja tudi bralce njene nove knjige z naslovom Ne čakaj na stranke.


Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...