Založba | Spago |
Leto izdaje | 2019 |
ISBN | 978-961-94180-4-8 |
Leto izdaje izvirnika | 2020 |
Spremna beseda | Sandi Češko |
poltrda vezava
21,5 x 15,5 cm
320 g
191 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
družbene vede > ekonomija
Založnik o knjigi
‘Ne čakaj na stranke’ je knjiga, ki bo spremenila vaš pogled na odnose s strankami.
Vsebuje ideje, ki vam lahko pomagajo oblikovati učinkovitejšo komunikacijo s strankami. Ne boste več razmišljali o tem, kaj lahko od strank dobite, temveč kaj jim lahko ponudite.
O avtorici
Maja Golob, univ. dipl. ekon, je priznana strokovnjakinja s področja marketinga in odnosov s strankami, poslovni coach, predavateljica in avtorica številnih člankov o marketingu, prodaji, vodenju, poslovni in osebni rasti.
Je članica Društva za marketing Slovenije, mednarodne coaching zveze ICF, Združenja manager in gostujoča predavateljica na Fakulteti za podjetništvo Gea College. Že 27 let podjetjem pomaga krepiti odnose s strankami. Podjetju Spago, ki ga vodita s partnerjem, zaupajo najuglednejša slovenska podjetja. Maja je tudi avtorica knjižne uspešnice Ne čakaj na vikend – kako uskladiti delo, družino in čas zase.
Verjame, da so v življenju in poslu najpomembnejši odnosi, k srčnim odnosom pa spodbuja tudi bralce njene nove knjige z naslovom Ne čakaj na stranke.
Sorodne knjige
-
Kraj zločina: Hypo Alpe Adria Od trgovine z orožjem do privatizacijskih poslov po balkansko 27,00 € Dodaj v košarico
-
Iza in Samorog V 7 letih do milijardne prodaje; Pot poslanstva Sama in Ize Sie Login 25,00 € Dodaj v košarico