Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 35 €
041 670 666(pon.-čet.: 8.30-16.00, pet.: 8.30-14.30)
0

Hokus pokus: fokus

Mitja Tuškej
Hokus pokus: fokus
30,00 € 30,00 € Prihrani 0,00 €
Za pridobitev Buklinega bonusa 0,90 € se prijavite ali registrirajte
Na zalogi, dobava 1-5 delovnih dni

Knjigo zavijemo v darilni papir in zavežemo s trakom. Račun prejme kupec, knjigo obdarovanec.

2,90 €


Založba Medijski partner
Leto izdaje 2019
ISBN 978-961-94415-1-0
Leto izdaje izvirnika 2019

Tehnične lastnosti
mehka vezava
23 x 16,5 cm
610 g
344 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
družbene vede > mediji in oglaševanje

Povej naprej

Založnik o knjigi

Kako osredotočiti zgodbo znamke, da bodo komunikacije dolgoročno učinkovite.

Hokus pokus: fokus je druga knjiga priznanega stratega tržnih znamk, ki vse svoje profesionalno življenje posveča preučevanju odnosov med znamkami in njihovimi porabniki. Neprestano spraševanje, zakaj nekaj deluje in zakaj ne, ter neprestano obračanje podatkov in iskanje vzročno-posledičnih povezav ga vodijo do zanimivih in mnogokrat tudi presenetljivih ugotovitev. Ugotavlja, da morajo znamke svojo zgodbo oblikovati in sporočati ciljnim potrošnikom bistveno bolj osredotočeno kot kadarkoli doslej. Prepričan je, da je danes v komunikacijah znamke učinkovito samo popolno osredotočanje na to, kar znamka dejansko pomeni, in na to, kdo so in kakšni so njeni najbolj zvesti porabniki.

V knjigi izpostavlja pomembnost opredelitve prave ciljne skupine za znamko, poda konkretne primere o tej tematiki, razloži vlogo in pomen z znamko povezanih neotipljivih značilnosti. Poglobljen študij ciljne skupine ob hkratnem natančnem poznavanju vrednot, osebnosti in značilnosti znamke upravljavcem znamke omogoča tvoriti izhodiščno zgodbo znamke. Za oblikovanje pravilne zgodbe znamke predstavi tudi jasen model.


Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...