Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 25 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Predpričevanje

Revolucionarna metoda vplivanja na odločanje
Robert B. Cialdini
Prelistaj
Predpričevanje -10%
24,21 € 26,90 € Prihrani 2,69 €
Za pridobitev Buklinega bonusa v vrednosti 0,73 € se prijavite ali registrirajte
Na zalogi, rok dobave 1-3 delovne dni

Povej naprej

Založba UMco
Zbirka Preobrazba
Leto izdaje 2018
ISBN 978-961-7050-06-6
Naslov izvirnika Pre-suasion
Podnaslov izvirnika A revolutionary way to influence and presuade
Leto izdaje izvirnika 2016
Prevod Branko Gradišnik
Urejanje Samo Rugelj

Tehnične lastnosti
mehka vezava
21 x 15 cm
640 g
484 strani
Tip knjige
popularna znanost
Kategorije
psihologija in psihiatrija
knjige umco
družbene vede

Založnik o knjigi

Nova knjiga avtorja uspešnice Vplivanje

»Fascinantna, tekoča in izvirna knjiga enega od velikanov vedenjske znanosti.«–
Tim Harford, avtor knjige Ekonomist pod krinko

»Izjemno in fascinantno branje o tem, kako najpomembnejša orodja prepričevanja niso besede, ki jih izberemo v določenem trenutku, temveč to, kako že pred tem pripravimo sceno zanje. Robert Cialdini je najpomembnejši svetovni strokovnjak za vplivanje in po branju Predpričevanja na to nikoli več ne boste več gledali enako.«
– Adam Grant, avtor knjig Izvirnost in Daš in dobiš

»Nobene psihološke raziskave niso bile uporabljene pogosteje ali uspešneje kot te, ki jih je opravil Robert Cialdini, ki je dobesedno »ustvaril« pojem vplivanja. Sedaj mu je zopet uspelo pokazati na pomembnost trenutka pred poskusom prepričevanja. To je klasični Cialdini – prepričljiv, izviren in takoj praktično uporaben.«
– Richard H. Thaler, Nobelov nagrajenec za ekonomijo in avtor knjige Misbehaving

Ko pride do prepričevanja, se vseskupaj začne, še preden začnete govoriti.
V svoji globalni in sedaj že klasični uspešnici Vplivanje, prevedeni tudi v slovenščino, je profesor Robert Cialdini preoblikoval način, na katerega se je razmišljalo o veščini prepričevanja. S knjigo Predpričevanje pa Cialdini sedaj nov pogled na veščino vplivanja, ki je pravo razodetje: ne gre samo za to, kaj in kako rečemo s končnim namenom vplivanja, temveč so pomembni tudi tisti trenutki, preden začnemo govoriti.

To je svet pred-pričevanja, kjer subtilno spremenjene vsakdanje pogovorne fraze, na videz nepomembni vizualni znaki ter na prvi pogled nepomembna izbira lokacije srečanja oziroma sestanka, lahko pripravi ljudi do tega, da rečejo »da«, še preden sploh dobijo vprašanje. To je svet, kjer na začetku zastavljeno pravo vprašanje povzroči razkritje obilja informacij, ki pozornemu opazovalcu seveda ne uidejo, kjer na spletni nakup vplivajo podobe v ozadju, ki so povsem nepovezane s prodajanimi izdelki, in kjer na izpitne rezultate vpliva postavitev učilnice. In, seveda, kot razkriva mojster Cialdini, to je svet, v katerem se lahko izmojstrite za vse te dejavnosti.

Če razumete orodja pred-pričevanja, boste bolje priprav ljeni na to, da zmagate v debatah, laže dobite podporo za svoje ideje ali predstavite svoj projekt – bolje vam bo šlo celo to, da prepričate samega sebe in naredite nekaj, kar se vam zdi (pre)težko. Delo, ki temelji na najnovejših znanstvenih študijah o prepričanju in vplivanju, vsebuje fascinantne študije primerov, tako da je Predpričevanje knjiga, ki je po eni strani vseskozi strokovno utemeljena, po drugi strani pa prinaša navdušujoč pregled nenavadnega delovanja človeškega uma. Poleg tega pa je Predpričevanje tudi izjemen praktični vodnik, ki lahko izboljša in okrepi vaše sposobnosti vplivanja.

O avtorju:
Dr. Robert B. Cialdini (1945) je profesor psihologije in trženja na univerzi v Arizoni ter direktor podjetja Influence at Work, ki se ukvarja z usposabljanjem in svetovanjem na področju vplivanja, prepričevanja in pogajanja. Na teh področjih velja za mednarodno priznanega strokovnjaka, kar potrjuje tudi njegovo dolgoletno šolanje in poglobljeno raziskovanje psihologije vplivanja. Njegova knjiga Vplivanje velja za biblijo na področju psihologije prepričevanja tudi po več desetletjih od izida. Predpričevanje je njegovo najnovejše delo, s katerim Cialdini zaokrožuje temo prepričevanja in vplivanja na soljudi.
Več o avtorju in njegovem delovanju na spletni strani: www.influenceatwork.com


Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...