Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 35 €
041 670 666(pon.-čet.: 8.30-16.00, pet.: 8.30-14.30)
0

Slovenski poosamosvojitveni film

Matic Majcen
Slovenski poosamosvojitveni film

Zaradi različnih vzrokov v Buklini spletni knjigarni te knjige ni možno kupiti.
Za več informacij se obrnite na založbo (v kolofonu levo) ali v kako drugo knjigarno.

Založba Aristej
Zbirka Dialogi
Leto izdaje 2016
ISBN 978-961-220-102-9

Tehnične lastnosti
mehka vezava
212 strani
Tip knjige
strokovna monografija
Kategorije
umetnost > film

Povej naprej

Recenzija Bukla

Majcen (1980), filmski kritik in publicist, v tej strokovni monografiji, predelanem doktoratu, preigrava svojo tezo, da so se slovenski poosamosvojitveni filmi, še posebej tisti, ki je jih je sofinanciral Filmski sklad RS, intenzivno ukvarjali z vpisovanjem nacionalne identitete v svojo vsebino. Ta naj bi bil po Majcnu tudi pomemben kriterij za samo javno sofinanciranje celovečercev, kar je bilo do neke mere določeno že s samim formalnim okvirom, denimo tem, da morajo biti posneti v slovenskem jeziku, da so locirani v slovenskem okolju itn. Majcen po teoretskem uvodu najprej nastavi kvantitativno metodologijo za ocenjevanje pojavnosti nacionalnih elementov v filmih, od (so)financarjev, jezika (in narečij) in geografskih prostorov prek junakov filmov in njihovih značilnosti do antagonistov in nacionalnih simbolov. V sklepnem delu pa postreže še s kvalitativno analizo petih najbolj gledanih (slovenskih) filmov iz obdobja 1994– 2010, kamor poleg Gremo mi po svoje, Petelinjega zajtrka, Kajmaka in marmelade in Outsiderja uvrsti tudi manjšinsko koprodukcijo Nikogaršnja zemlja, ki je ne prežemajo slovenske nacionalne poteze in se je spominjamo predvsem v kontekstu razprave, kolikšen del dobljenega oskarja za tujejezični film je slovenski.

Samo Rugelj, Bukla 122

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...