Kako pri filmu govori denar
Založba | UMco |
Leto izdaje | 2012 |
ISBN | 978-961-6803-32-8 |
Urejanje | Samo Rugelj |
mehka vezava
23 x 15,5 cm
200 g
109 strani
Tip knjige
strokovna monografija
Kategorije
umetnost > film
knjige umco
družbene vede > ekonomija
Založnik o knjigi
Film je umetnost in posel hkrati, obenem pa je to ustvarjalni odraz nacionalno-kulturnih interesov in/ali vrednot ter del globalnega trga zabavne industrije. Filmska distribucija v Ameriki se je v začetku 20. stoletja razdelila na dve področji: na velike in na neodvisne distributerje. Glavna razlika med njimi je v tem, da veliki distributerji nadzorujejo večino denarja iz kino prikazovanj, saj filme prikazujejo v velikih kinocentrih, medtem ko so neodvisni distributerji bolj vezani na manjše in manj komercialne, t.i. art kinodvorane ter redko dosežejo uspehe in gledanost filmskih uspešnic, ki jih večinoma distribuirajo veliki distributerji. Ali torej sploh obstajajo načini s katerimi lahko neodvisni distributerji uspešno konkurirajo velikim? Pričujoča knjiga izhaja iz obravnave teorije strateškega partnerstva, marketinških strategij in filmske industrije ter povezovanja neodvisnih filmskih distributerjev kot dejavnika ekonomske uspešnosti marketinških aktivnosti sodelujočih podjetij.
V delu je prikazano redko obdelano področje strateškega povezovanja neodvisnih filmskih distributerjev v državah srednje in vzhodne Evrope, zainteresiranemu bralcu pa ta knjiga nudi dober vpogled v delovanje distribucijskega segmenta filmske industrije, ki je, kolikor mu dovoljuje velikost trga, razvit tudi pri nas.
Sorodne knjige
-
Moderna teorija migracij Drugačen ekonomski pristop k spodleteli politiki Evropske unije 35,00 € Dodaj v košarico
-
Narava proti kapitalu Marxova ekologija v njegovi nedokončani kritiki kapitalizma 32,00 € Dodaj v košarico
-
-10% Kdaj Znanstvene skrivnosti natančne izbire pravega trenutka 22,41 € 24,90 € Prihrani 2,49 € Dodaj v košarico