Založba | Didakta |
Leto izdaje | 2015 |
ISBN | 978-961-261-376-1 |
Urejanje | Darija Volf Hribar |
poltrda vezava
21 x 16 cm
490 g
223 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
družbene vede > mediji in oglaševanje
družbene vede > ekonomija
O knjigi
Prodaja je dejavnost, ki tako prodajalcu kot kupcu omogoča bolje živeti. A se besede prodajalec vendarle dostikrat drži slab prizvok. Knjiga Prodajte s srcem kaže, kako je prodaja lahko prijetna dejavnost, v kateri sta ob spoštljivih odnosih med prodajalcem in kupcem oba zadovoljna in se veselita naslednjega srečanja. Kot taka prinaša knjiga nekaj novega na naše tržišče in je klic k boljšemu svetu.
Vsebina ne razlaga prodajnih tehnik, pač pa govori o prodajni naravnanosti - o trudu in žaru prodajalca, o odnosih s kupcem, ki jim ton daje prodajalec, o pristopih, ki kupcu prinesejo zadovoljstvo.
Knjiga obravnava vse tiste človeške vidike, ki spremljajo pot izdelka ali storitve od prodajalca do kupca in ki jih pogosto spregledamo, pozabimo ali se jih ne držimo dovolj trdno. Številni zanimivi primeri, tako dobrega kot neustreznega ravnanja s kupcem, popestrijo knjigo in živo, včasih na zabaven način, pokažejo, kako je mogoče besedi prodaja in prodajalec brez težav uvrstiti na prijazno stran besednjaka. Predvsem pa vsebina knjige s preprostimi in samoumevnimi nasveti pomaga povečati prodajo in izboljšati poslovanje vsakomur, ki se neposredno ali posredno ukvarja s prodajo. Kajti knjiga Prodajte s srcem je namenjena prav vsakomur, ki se kakorkoli srečuje s kupcem in želi, da bi bila taka srečanja človeška, prijetna in v zadovoljstvo obeh.
Marjan Bradeško je knjigo pisal na osnovi lastnih izkušenj, od dni, ko je nepričakovano prišel v prodajo, do danes, ko z veseljem prodaja in se srečuje s svojimi zadovoljnimi kupci po svetu, predvsem v ZDA. V dvanajstih poglavjih se avtor dotakne vseh prodajnih dejavnosti, tudi tistih, ki na prodajo na videz nimajo vpliva. Kajti prodaja je mnogo več kot menjava izdelka oziroma storitve za denar- prodaja je odnos. Pošten odnos! Z nekaj truda (lahko) prav prisrčen!
Recenzija Bukla
Marjan Bradeško svoje izkušnje, ki si jih je pridobil v prodaji doma in po svetu ter jih je že delil z bralci revije Podjetnik in poslušalci njegovih predavanj, zdaj tudi v knjižni obliki popelje v svet uspešne prodaje. Knjiga ne prikazuje prodajnih tehnik, pač pa govori o prodajni »energiji« – o trudu in žaru prodajalca ter pristnih odnosih s kupcem. Obravnavani so vsi tisti vidiki, ki spremljajo pot izdelka od prodajalca do kupca, a jih pogosto spregledamo. V knjigi najdemo dobro mero koristnih smernic; od nasvetov za prvo srečanje s stranko in dobro komunikacijo, ki je že pol sklenjenega posla, do prve zapovedi prodaje, ki pravi, da je poštenost vedno na prvem mestu. Priporočljivo branje za vse v prodajnem poslu.
Vanja Jazbec, Bukla 115
© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.
Sorodne knjige
- Epidemija novih medijev Kako novi mediji spodkopavajo družbo, družino in duhovni mir 34,90 € Dodaj v košarico
- -10% Terenski vodnik po lažeh Kritično razmišljanje v informacijski dobi 22,41 € 24,90 € Prihrani 2,49 € Dodaj v košarico
- Govori in inspiriraj Zlata pravila komunikacije; Kako odpraviti tremo in zmanjšati stres; Kako pripraviti dober govor in samozavesten nastop 24,99 € Dodaj v košarico
- -10% Ujetniki omrežij Priročnik za samopomoč v omreženem svetu z zelo dolgim uvodom: Eseji o hobotnici, ki se je ujela v pajkovo mrežo 20,61 € 22,90 € Prihrani 2,29 € Dodaj v košarico
- -10% MMXX: Leto nevarne bližine Kaj je šlo v Sloveniji narobe med epidemijo covida-19 24,21 € 26,90 € Prihrani 2,69 € Dodaj v košarico