Resnice, laži in skrivnosti o mrežnem marketingu
Albert GeltarZaložba | samozaložba |
Leto izdaje | 2017 |
ISBN | 978-961-288-074-3 |
Leto izdaje izvirnika | 2017 |
Tehnične lastnosti
mehka vezava
21 x 15 cm
280 g
204 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
družbene vede > mediji in oglaševanje
mehka vezava
21 x 15 cm
280 g
204 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
družbene vede > mediji in oglaševanje
O knjigi
Priročnik vsebuje in opisuje nasvete, strategije, načela, komentarje, ocene in navodila za delovanje v mrežnem oziroma priporočilnem marketingu, ki je ena najbolj rastočih, žal pa tudi ena najbolj kritiziranih panog.
Poleg dejavnosti za izgradnjo mreže in dosego uspeha v poslu mrežnega marketinga vsebuje še prispodobe, opise in spodbude za osebno rast in zgodbe uspešnih ljudi, kar je ključno v poslu, ki skupaj z delom, pozitivno naravnanostjo in vztrajnostjo vodijo k cilju skoraj vsakega človeka. Odkriti v sebi dar, ga razviti, negovati, postati boljši človek in uspeti v življenju.
Sorodne knjige
-
Medmedijsko in medkulturno nomadstvo O vezljivosti medijev in kultur v sodobnih uprizoritvenih praksah 19,90 € Dodaj v košarico
-
Epidemija novih medijev Kako novi mediji spodkopavajo družbo, družino in duhovni mir 34,90 € Dodaj v košarico