Poti in stranpoti poučevanja tujih jezikov v Sloveniji
Založba | Znanstvena založba Filozofske fakultete |
Leto izdaje | 2019 |
ISBN | 978-961-06-0278-1 |
Urejanje | Tatjana Balažic Bulc, Jana Kenda, Meta Lah, Vesna Požgaj-Hadži |
mehka vezava
23,5 x 16,5 cm
600 g
323 strani
Tip knjige
strokovna monografija
Kategorije
književnost in jezikoslovje > lingvistika
Založnik o knjigi
Poučevanje tujih jezikov ima v Sloveniji dolgo tradicijo, in vsak jezik, ki je del te tradicije, pripoveduje svojo zgodbo. Monografija, ki jo imate v rokah, povezuje zgodbe posameznih jezikov v zgodbo z zgovornim naslovom Poti in stranpoti poučevanja tujih jezikov v Sloveniji, ki ga je navdihnil prispevek o nemščini. Ko govorimo o tujejezikovnem poučevanju, ne moremo prezreti pomembne vloge – čeprav to ni vedno najbolj očitno – Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, ki omogoča študij ali učenje več kot 30 različnih jezikov in hkrati izobražuje bodoče učitelje jezikov. Tu poteka tudi bogato znanstveno-raziskovalno delo na področju različnih filologij in visokošolske kot tudi osnovno- in srednješolske didaktike poučevanja tujih jezikov. Z vsemi temi dejavnostmi je Filozofska fakulteta danes v slovenskem prostoru na področju poučevanja jezikov edinstvena.
Recenzija Bukla
Več (jezikov) znaš, več veljaš! Ta rek zagotovo zagovarjajo (tudi) študijske skupine za tuje jezike, delujoče na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani, ki je lani praznovala častitljivo stoto obletnico. Takrat je nastala tudi pričujoča monografija, ki v svoje središče postavlja poučevanje tujih jezikov na naših tleh. Že ob nastanku je ljubljanska Filozofska fakulteta nudila možnost študija različnih jezikov, dandanes pa omenjena ustanova omogoča študij ali učenje več kot trideset različnih jezikov, pri čemer daje velik poudarek izobraževanju bodočih učiteljev tujih jezikov. Ti se ob svojem delu srečujejo z najrazličnejšimi izzivi in prav nekaterim najpogostejšim med njimi so namenjene besede v pričujoči monografiji. Strokovne članke so prispevali predstavniki posameznih jezikov, ki jih je trenutno mogoče študirati na Filozofski fakulteti, avtorji pa so se v njih med drugim dotaknili tudi zgodovine poučevanja tujih jezikov na visokošolski pa tudi srednješolski in osnovnošolski ravni izobraževanja. Številni pisci so dodali tudi pogled na razvoj poučevanja jezikov v prihodnosti in na položaj posameznega jezika v družbi. Gre za pregledno in skrbno urejeno strokovno delo, dragoceno tudi zaradi opozarjanja na nujnost nadaljnjih razprav o pomenu jezikov ne le v šolskem sistemu, temveč tudi v širši družbi.
Vesna Sivec Poljanšek, Bukla 155
© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.
Sorodne knjige
- Pismenost in kultura kijevske Rusije Prevodi in komentarji izbranih tekstov 19,90 € Dodaj v košarico
- Naruobe prav Folklorne in spominske pripovedi iz šentruperske fare na Dolenjskem 25,00 € Dodaj v košarico
- Rajko Nahtigal in 100 let slavistike na Univerzi v Ljubljani Monografija ob 100. obletnici nastanka Oddelka za slavistiko Filozofske fakultete UL 29,90 € Dodaj v košarico
- Večjezično zdravje Komunikacijske strategije in večkulturni stiki s tujejezičnimi bolniki v slovenskem zdravstvenem sistemu 20,00 € Dodaj v košarico
- -10% Kako napisati psihološko kriminalko Snovanje in pisanje literature s suspenzom 17,91 € 19,90 € Prihrani 1,99 € Dodaj v košarico
- -10% Revije o knjigah na Slovenskem 1945–2015 Kratka zgodovina knjižnih revij splošnoinformativnega tipa 13,41 € 14,90 € Prihrani 1,49 € Dodaj v košarico
- Zbrano delo 2. knjiga: Ivan Cankar, eseji, članki o literaturi, literarne ocene, razmisleki 33,00 € Dodaj v košarico